Alla inlägg den 14 september 2008

Av Lena - 14 september 2008 19:18


Dagen har bestått av vila på förmiddagen!


Eftermiddagen fick bli gräsklippartid, tills bensinen tog slut ; (

Måste till macken i morgon för att köpa mer ; ))


Sedan tog jag en ridtur på Diamant, så himla mysigt!


Barnen har varit ute och arbetat lite i trädgården faktiskt (alldeles frivilligt)!

Dom lastade delar av vår gamla gärdesgård på släpvagnen så vi kan köra ner det till återvinningen på onsdag!


Snart är det dags för mat, i kväll blir det potatisgratäng och fläskfilé!!

Mums!!!!


Ha en fortsatt skön söndag!


Kramisar Lena




Av Lena - 14 september 2008 09:49


Hallå Molle nu har jag vaknat till!


Gårdags kvällen var fantastiskt trevlig!


Först god mat och öl, som intogs i Sandviken!

Sedan en helt underbar show med Ladies Night på Läkerol Arena!


Ni som har chans att se den passa på!!!!


Många snygga grabbbar var det, högt tempo och bra musik ; ))))))


Publiken var naturligtvis tjejer, i alla åldrar! Vi var 3502 i publiken tror jag!


Nu ska jag försöka rycka uppmig ; ))

Har lite lätt huvudvärk och känner mig lite sliten, men det är det värt!


Ha en fortsatt skön söndag!


Kram Lena





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards