Alla inlägg under september 2008

Av Lena - 27 september 2008 08:34



Kram Lena

Av Lena - 26 september 2008 22:06


Natti, natti alla underbara bloggvänner ; )))


Syns och hörs i morgon!


Kram Lena



Av Lena - 26 september 2008 20:13


Så var det fredagkväll ; )))))


Ridturen med Diamant är avklarad, hur skönt och mysigt som helst att ta en tur i skogen!


Därefter har tacosen ramlat ner i magen ; )


Elektrikern var här i morse och fixade i badrummet så nu är det så fint där ; )


Stefan befinner sig i Östersund och kommer hem på söndag!

Så nu blir det lite egentid i helgen ; ))))

Hm, får väl se hur det blir med det!


Nu ska jag surfa runt lite på alla underbara bloggar!


Kram Lena




Av Lena - 26 september 2008 07:08


Tjenanixen på er alla ; )


Äntligen fredag igen ; ))))))

Kan det bli bättre??


I dag jobbar jag länge ; (

Sedan ska jag ta en tur på Diamant och efter det lägger jag mig i min nya fina soffa och kikar på tv kvällen lång!


Just nu väntar vi på elektrikern som ska komma och fixa lite i badrummet ; )))


Ha en skön fredag; )))


Kram Lena

Av Lena - 25 september 2008 21:25


Tack snälla Anders för hjälpen med min dator ; ))))

Anders är min mans arbetskamrat och han har via telefon hjälpt oss igång med vårat internet igen!


Tjoho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Av Lena - 25 september 2008 20:46


Glömde att jag skulle utse någon som får awarden från mig också ; )))

Denna gång blir det Cavvetjejerna som får awarden från mig ; ))


Puss o kram från mig ; ))



Av Lena - 25 september 2008 20:03


Jag har fortfarande inte fått ordning på min dator ; (

Sitter just nu vid Hannahs dator, medan hon kikar på Top Model ; )


I dag har jag fått en härlig award från Ulrica ; ))

Jag blir så himla glad av all uppskattning jag får från andra bloggare ; ))


Tusen tack Ulrica och många kramar till dig!!!!


Clara har i dag hoppat med kaninerna inne i stallet istället för på gräsmattan och då gick det mycket bättre ; ))))


Kram på er alla!



Av Lena - 24 september 2008 21:10


Har fortfarande inte fått ordning på min dator när det gäller internet!!!!


Blir galen när det inte fungerar som det ska!

Har nu fått låna Gustafs dator en liten stund....


I går provade vi att hoppa med kaninerna ; )

Hade en förhoppning att dom skulle hoppa högt över och med glädje ; )

Istället puttade dom ner dom översta pinnarna med nosen och sedan hoppade dom lite slött över det låga hindret!

Förmodligen måste vi träna en hel del med dom , men jag hade hoppats att det skulle gå som en dans från första stund ; ))


Clara tog i dag hem kaninhinder som hon gjort på slöjden! Superfina blev dom, det kommer en bild i morgon!


I morgon ska jag på kurs genom jobbet! Roligt att göra något annat för en dag!


Nu är det dags för lite te för att lugna mina upprörda datanerver!!!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards