Alla inlägg under september 2008

Av Lena - 23 september 2008 14:28


Nyss hemkommen från jobbet och dags att ta itu med lite sysslor!


Vi ska hoppa lite med våra nya kaniner ; ))

Tvätta

Lasta ur transporten som är full med hö!

Dammmsuga


Tänk att man kan dra in så mycket gräsklipp! Blir galen på allt gräs vi lyckas släpa in hela tiden!!!! Måste fram med dammsugaren!


Men, först ska jag ut i det vackra vädret och njuta av solen ; )))))))))))


Kram Lena



Av Lena - 23 september 2008 06:01


Hej hopp alla morgonpigga ; ))))


Nu är det dags att vakna och se fram emot tisdagen ; )


I dag slutar jag tidigt och ska då åka hem och försöka få något gjort ; )

Det finns ju en del att göra i ett hem!

Många måsten och borden finns det ; )))


Kram Lena



Av Lena - 22 september 2008 18:28


I dag har vi haft ännu en fin dag ; ))


Solen har varit framme hela dagen och värmt oss ; )))

Hoppas det blir så hela veckan!


På söndag ska Claras lag anordna en fotbollscup här i Årsunda och då vill vi ha solsken hela dagen! Förra året på cupen var det kallt som f-n och det regnade hela dagen!

8 lag ska göra upp om cupvinsten så det blir nog fullt upp hela dagen!

Antar att jag hamnar i cafeterian hela den dagen ; )))))


Ha en fortsatt trevlig måndag!


Kramisar Lena




Av Lena - 22 september 2008 07:45


Så var det måndag igen!


Längtar redan efter helgen!

Vill vara ledig och ta det lugnt!


Hoppas ni alla får en trevlig dag!


Kram Lena



Av Lena - 21 september 2008 18:50


I dag har varit en dag då internet inte fungerat på min dator ; (


Nu har jag äntligen fått låna Hannahs dator och kan surfa runt lite ; ))


Clara har spelat fotbollsmatch i dag mot Huge, 0-0 blev det!


Vilket väder det har varit idag! Solsken och riktigt varmt och skönt!

Jag har till och med haft tvätt hängt ute, underbart!!!!


Nu på eftermiddagen kom Stefan hem från sin helgkurs i Sundsvall och med sig hade han Clara´s nya kaniner, Medea och Oskar som båda två är hoppkaniner ; )

Ska bli så himla kul och spännande med dessa krabater!

Båda två är superlugna och keliga!


Ha en fortsatt skön kväll!


Kramisar Lena



Av Lena - 20 september 2008 20:57


Det är Brunkullan´s röda te som det bjuds på i kväll!

Ett supergott te från Jämtland!


Kikade precis in på deras hemsida och hittade superfina teglas som jag ska önska mig i julklapp ; ))))


Kram Lena




Av Lena - 20 september 2008 20:41


I dag har jag klippt hela stora gräsmattan (tar flera timmar)!


Agnes och jag har tagit en långpromenad i det fina vädret ;  )

Med oss hade vi min kära grannfru och hennes yrväder till hund som heter Paddy!


Vilket väder det har varit i dag!

Solsken och blå himmel!


Vi har nu smaskat lite god mat och just nu åker lite choklad ner i magen ; ))

Har sett en påse med jordnötsringar i köket som jag tycker är himla gott, men den påsen tillhör Hannah och är dessutom oöppnad så där går jag nog bet  ; ))))))))))


Hoppas ni andra har haft det lugnt och skönt i dag!


Kram Lena




Av Lena - 20 september 2008 20:04


Här kommer en bild på Oskar som flyttar hem till oss i morgon ; ))))



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards