Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Lena - 5 oktober 2008 21:19



Nu har jag precis läst Asyl av Liza Marklund!


Himla bra bok!

Rekommenderar den varmt, om ni inte redan läst den!


Nu ska jag börja läsa Mias hemlighet av Maria Eriksson som är en fortsättning på Asyl!


Ha en fortsatt trevlig kväll!


God natt!


Kram Lena


Av Lena - 5 oktober 2008 15:30


Det blev ett snyggt utegångstäcke till Medana, samt ett varsitt fleecetäcke att ha inne i stallet!


Nu blir Medana och Diamant såååå fina i sina nya täcken ; )


Dom hade bra pris på fleecetäckena så då passade vi på ;  )


Nu ska jag rycka upp mig och göra något bra, tex smörja Medana sadel och träns ; )))))))))


Ha en fortsatt bra dag!



Av Lena - 5 oktober 2008 12:56


Dags för en sväng till Valbo Köpcentrum och Hööks för att inhandla bla ett varmt och skönt täcke till Medana!!


Medana är inte speciellt förtjust i att ha täcke på sig, men jag antar att det är en vanesak!?


Diamant har redan ett bra täcke ; )))


Ska även ta in Medanas sadel och träns i dag för att få dessa ting insmorda!

Dags att sätta lite fart på Medana ; ))))


Ha en fortsatt lugn dag i regnet!


Kram Lena



Av Lena - 5 oktober 2008 09:25


Vad tror ni om denna bakgrund??????

Lite mindre skrikig!?

Tycker att blommorna är diskretare än tidigare bakgrund!


Kram Lena



Av Lena - 5 oktober 2008 08:49


Fy vad det blåser ute!!!!!


Regnet står som spön i backen, sista löven på asken dyker ner på gräsmattan med en väldig fart!

Prata om höststorm!!!!


Dags för frukost, sedan ska jag ge mig ut i stormen!


Har sett att en del tegelpannor på ladugården har halkat på sne, vilket gör att det regnar in på några ställen!!!!


Ha en bra dag trots tråkigt väder!!!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards