Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Lena - 10 oktober 2008 18:22


Nu är städningen åt alla marsvin klar ; ))


Jag känner mig alltid lika nöjd när det är gjort!

Fick hjälp av Clara, så vi gjorde hälften var!


Har nu satt i hop 2 rextjejer med 1 rexkille ; )))


Hane: 

Redet´s Pug


Honor:

Redets Mary

High Hat´s Black Beauty


Detta kommer att bli B-B´s sista kull sen får hon bli en söt pesionär ; ))


Pug blev så glad när han fick tjejsällskap att han hoppade på dom omedelbart dom kommit in i hans bur = )

Så det blir nog 2 rexkullar framöver ; ))))))


Lunkahonan Lowe fick flytta ifrån sin sambo Lennon till en egen bur! Där får hon nu invänta sällskap tills jag har hittat en snygg lunkakille till henne ; ))


Nu är det dags för mig och Clara att äta lite!!!


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kram Lena


Redet´s Pug


Av Lena - 10 oktober 2008 06:51


Tänk att det är fredag igen! Veckorna flyger i väg!

Dagen består av jobb och sedan blir det städning åt marsvinen närjag kommer hem!

Förmodligen kommer jag att sätta i hop något marvinspar då också!


Sedan blir det myskväll med Clara, eftersom vi blir ensam hemma i kväll!!!


Vad ska ni andra göra i dag!?


Ta hand om varandra!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards