Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Lena - 11 oktober 2008 21:22



Ja, då har vi varit och shoppat idag ; )


Det blev IKEA och Skohuset ;))

IKEA är ju en trevlig affär, massor med ljus, lampor, glas och miljoner andra saker som kan vara bra att ha i ett hemtrevligt hem ; )))))))


Vi passade även på att äta på IKEA!


Skor fick vi också i dag!

Köpte bla ett par nya tofflor till jobbet, mycket välbehövligt kan jag lova!

Hade knappt några sulor kvar på mina gamla ; ))

Det kan mina arbetskamrater på jobbet intyga ; )))


Även ett par nya vinterkängor stod på min lista ; )

Hittade även ett par sådana ; ))


Eftersom vi åt en sen lunch blev det inte av att vi köpte med oss någon thaimat på vägen hem ; (

I stället blev det taco´s ; )


Hoppas innerligt det blir thaimat en annan dag istället!!!!!


Fotbollsmatchen då, jo just nu står det 0-0!!!


Ha det bra!


Kram Lena




Av Lena - 11 oktober 2008 11:07


Så var det lördag ; ))


Har redan hunnit med en långpromenad med Agnes och våra kära grannar!

Varmt och skönt ute faktiskt!


Har nu hittat en lunkahane som jag ska få låna av Ingalill som har Midnight Cavy!

Himla snällt av henne tycker jag!

Förmodligen får Lowe vänta en vecka innan hon får killsällskap i buren, men det gör ingenting ; ))))


Senare i dag ska vi ta en sväng till Valbo Köpcentrum för att inhandla lite vinterskor ; )


I kväll ska vi köpa hem lite thaimat samt ha lite fotbollskväll!

Det är ju Sverige - Portugal i kväll!


Ha en fortsatt skön lördag ; )))))))


Kram Lena


Lowe min Lunkahona:

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards