Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Lena - 12 oktober 2008 20:20


Här kommer smakprov på vad jag köpte på IKEA igår ; ))


En fin brödkorg i emalj för 29 kronor, den var billig för den ska utgå (synd)!


Lampan som jag har uppe i hallfönstret ; )


Servisen Arv som Hannah gärna vill börja samla på (köpte inget denna gång dock)!!

Av Lena - 12 oktober 2008 19:58


Nu ska ni höra nåt ; )))


Jag har tvättat fönster i dag!!!

Ett i köket och ett uppe på hallen!


Som många av er vet hatar jag fönsterputsning!!!


Det blev så fint! Uppe på hallen i fönstret satt jag en nyinköpt lampa från IKEA ; ))) Kanon!


Clara har städat sitt rum! WOW!!!!


Vi köpte hem kinamat i rena lyckan ; )))

Gott och mumsigt var det!


Det måste ha varit det vackra vädret som gjorde oss alla i familjen så himla flitiga ; )))


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kram Lena


Av Lena - 12 oktober 2008 13:45


Ännu en dag med vackert höstväder!!!!


Härligt!


Har hunnit med en långpromenad med Agnes och grannarna, samt Stefan!

Så himla skönt ute!


Sedan kom Alex hit och vi tog en ridtur på Medana och Diamant i skogen!

Så otroligt roligt att vi kommit i gång med Medana! Jag vet att jag har skrivit det förr, men jag kan säga det hur många gånger som helst för jag är så lycklig över det!


Nu ska vi städa lite här hemma!


Vad gör ni andra denna underbara dag??


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards