Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Lena - 13 oktober 2008 17:30


Hej på Er alla!


Jag vet att jag varje dag har runt 50-60 unika läsare   ; )

Det är jag väldigt glad över ; ))))))


Men, det är inte många som lämnar en liten hälsning i kommentaren, därför skulle jag vilja att så många som möjligt lämnar en liten hälsning till detta inlägg! Dom kan vara hur långa eller kort som helst!

Det räcker med ett kort hej eller liknande ; )


Skulle vara roligt att se hur många kommentarer jag kan få ihop!

Kanske låter löjligt, men jag tycker det är en rolig utmaning!


Mitt mål sätter jag på 20 kommentarer till detta inlägg!!!!

Får jag det blir jag toppenglad ; )))


Naturligtvis får ni vara anonyma om ni vill det!


Kram på Er alla!



Av Lena - 13 oktober 2008 07:54


Då var det måndag och ny vecka igen!


I dag börjar älgjakten, bäst man passar sig så man inte promenerar mitt i älgstråket ; )))))))

Älgkött är ju så himla gott ; )

Någon som har lite kött över?


I dag är det jobb som gäller hela dagen! När jag kommer hem hade jag tänkt vara lika duktig som igår, vi får se vad jag tar tag i på eftermiddagen!

Roligt att städa när man ser resultat  ; ))))


Måste köpa mig en ny mopp, den gamla är lite "otrevlig" ; ))

Kanske går det att köra den i tvättmaskinen!?


Hoppas ni alla får en skön dag!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards