Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Lena - 17 oktober 2008 22:47


Sov gott alla vänner; )))



Av Lena - 17 oktober 2008 22:27


Var rädda om varandra!



Av Lena - 17 oktober 2008 22:03

Av Lena - 17 oktober 2008 21:30


Vilken tjej!!!


Säger bara Alice Svensson!


Klart bäst i kväll!!!!!


Av Lena - 17 oktober 2008 20:21


Ja, då har vår hovslagare Cecilia varit här och skott våra underbara araber ; ))

Gick superbra!

Vi har även hunnit äta kvällsmat: potatissallad och rostbiff (mums)!!


Nu är det TV-soffan som ska intas ; )

Just nu kikar vi på IDOL!!!


Ha en skön och avkopplande kväll!


Kram Lena

Av Lena - 17 oktober 2008 14:59


Nu är det dags att ta tag i livet Lena!!!!

Här kan du inte sitta!!!!


Nej, vet ni vad, nu måste jag göra något seriöst, inte bara surfa eller ligga i sängen och läsa bok ; )))


Men, med en förkylning och mensvärk så hela magen krampar,ja då är det inte lätt kan jag lova!


Nej, strax ska jag ta in hästarna i stallet för världens bästa hovslagare kommer om en stund ; )))


Hänga lite tvätt, plocka ur diskmaskinen osv!!!!!


Clara och jag ska klura ut vad vi ska göra för mys i kväll ; ))

Taco´s och choklad till kvällen tycker jag i alla fall!


Kanske blir det IDOL för att heja fram Alice från Hedesunda! Hedesunda som faktiskt bara är någon mil från oss ; )))


Hur ser eran kväll ut????????


Kramisar Lena


Av Lena - 17 oktober 2008 13:32


Det inte bra att vara hemma, jag blir så himla rastlös!


Nu har jag surfat runt lite på internet och kikat på gratisgrejor ; ))))


Tänk så många olika prov man kan få hemskickat alldeles gratis ;)))


Det finns en uppsjö!


Har ni provat några av alla dessa gratisprylar?


Ha en fortsatt trevlig dag!


Kram Lena





Av Lena - 17 oktober 2008 10:38


Jag har glömt bort att berätta att jag faktiskt fick en present av min man när han var i Östersund sist ; ))))))


Jag önskade ju mig teglas från Brunkullan!


Vad kom han hem med tror ni?

Jo, 6 st teglas i olika färger från Brunkullan, hurra!!!!!!!


Har ännu inte druckit te i dom, men Stefan däremot har druckit mjölk i dom!?


Här kommer bilder på mina fina marockanska teglas ; )))



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards