Alla inlägg den 18 november 2008

Av Lena - 18 november 2008 20:46


Nu har Märta och jag varit på vår första träff på valpkursen!


Det var Märta samt 2 hundar till!

Märta är naturligtvis yngst ; )


Vi fick träna sitt, ligg, kontakt och inkallning!


Märta och jag körde inkallning 2 gånger och hon var så himla duktig!

Kom som ett skållat troll när jag kallade in henne ; )))


Dom andra momenten gick också över förväntan!


Märta ligger nu helt utslagen under min skrivbordsstol som jag sitter på!


Christina som har kursen var otroligt duktig, positiv och trevlig!


lördag kör vi omgång två!!!

Ska bli så himla kul!


PS. Nyklippt är jag också ; ))))


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena



Av Lena - 18 november 2008 06:08


Tack alla för hjälpen ang. Märta´s kommande tävlingskarriär ; )))


Märta är chippad, så då antar jag att jag kan reg. henne i SKK samt ansöka om tävlingslicens när hon blir större! Sedan kan jag tävla med henne om jag vill!?

Kanske var det inte så svårt som jag först trodde ; )))


Nu är det åter tisdag och jag har tidigt skift på jobbet ; ))


I dag stundar en tid hos frisören(välbehövligt), sedan bär det av på valpkurs för första gången med Märta!


Ha en bra dag!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards