Alla inlägg den 28 november 2008

Av Lena - 28 november 2008 21:09


Jag har inte tagit fram en enda julgrej än, inte ens adventsljusstakarna!


Jag har i stället ätit mat samt bakat 2 mjukapepparkakor!

Jag ska baka 2 till i morgon samt 4 vörtbröd!

Det blir Hannahs del i försäljningen med klassen på skyltsöndagen!


Tar det aldrig slut ; ))))


Nu är jag så himla trött efter min tidiga morgon att jag nog får gå och lägga mig i stället för att pynta!

Jag får ta det i morgon i stället!


Då ska jag dessutom på fest!

Orienteringsfest  med tillhörande spex där både jag och Stefan ska vara med!

Så det blir spexträning någon timme på eftermiddagen också!


Jösses hur ska jag få tiden att räcka till???


Någon som kan hjälpa mig????


Ni som undrar om Märta ; )

Hon växer så det knakar! Hon blir duktigare för var dag som går med allt (rumsrenhet, kontakt, bitning i allt o alla mm)!

Bilder kommer snart!


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kram Lena




Av Lena - 28 november 2008 17:58


Här vankas taco´s!



Efter maten ska jag pynta lite, hoppas jag hittar alla julsaker som ska fram så här till advent!




Nej, jag måste köpa stearinljus!!!!!!!



Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena



Av Lena - 28 november 2008 17:50

Av Lena - 28 november 2008 06:07


Äntligen fredag igen!!!!!!!!


Börjar tidigt i dag igen!


Nu är det 4 grader varmt och blåsigt, så det finns inte en snögnutta kvar här ; (


Trist, det blir så mörkt och tråkigt!


I kväll tänker jag börja adventspynta hemma! Fram med adventsljusstakar och julgardiner ; )))


Nu ska jag kika runt lite hos alla mina bloggvänner ; ))))


Ha en skön dag


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards