Alla inlägg under november 2008

Av Lena - 14 november 2008 07:54


Visst är det fredag igen!

Oj, vad veckorna går!


I dag har jag semester!

Jag är hemma med Märta och myser!

Ska även städa lite, Hannah har bjudit hem några vänner på taco´s ikväll ; ))


Ha en bra dag!


Kram Lena




Av Lena - 13 november 2008 22:27


Eller vad tror ni????



Av Lena - 13 november 2008 20:37


Dags för ännu en kokbok med Expressen, denna gång med tema Frankrike!



Av Lena - 13 november 2008 18:34



I dag har jag varit på kurs via jobbet "Varför pedagogisk dokumentation"!

Jobbigt att sitta still en hel dag när man inte är van ; )



Skönt att den här kursen är över i alla fall (varit 3 ggr)!!



Märta har börjat vidga sina vyer när vi är ute på gården och hon

får vara lös!

Hon vill gärna springa utanför tomtgränsen och då blir  jag inte glad!

Dags att börja dressera henne och sätta nya gränser ; ))

Hon sprang även in i hästhagen och mumsade hästskit!!!!



Det går verkligen framåt när det gäller kisseriet och bajseriet!

Olyckorna blir färre och färre ; ))



I morgon har jag semester (vård av hundvalp)!

Stefan ska på kurs så då ska jag vara hemma med Märta!!!



Ska bli så himla skönt att vara ledig!



Både fredag och lördag ska Hannah ha kompisar här på "kalas"!

Så det kommer att finnas mycket att göra i morgon!!



Nu är det dags för mat och sedan tårta!



Ha en fortsatt skön kväll!



Kram Lena


Av Lena - 13 november 2008 06:39


GRATTIS HANNAH!!!!!!



Av Lena - 12 november 2008 20:40


Nu är man åter hemma efter ännu ett möte denna vecka!


I morgon är det dags att åka på kurs (via jobbet)  ända till Sandviken (2,5 mil)!


I morgon är det också den äldsta dottern´s stora dag!!

Hannah fyller nämligen 17 år i morgon ; ))))))


Hipp, hipp hurra!!!!!


Tack för tips och ideér kring valpkurs!

Tack Erica för att du påminde mig om Mia här i Årsunda som har kurser ; )

Jag åker ju förbi hennes kursplats minst 2 ggr/dag, på väg till och från jobbet!

Jag får kolla upp vad hon har på gång!

Har även fått kontakt med en tjej i Sandviken som håller kurser ; )

Vi får se vad det blir till slut!


Nu är det dags att komma till ro!

Fixa lite med Hannah´s presenter!!!


Ha en skön kväll!


Kram Lena




Av Lena - 12 november 2008 12:16


Några som undrar var Märta håller hus om dagarna ; )))


Hon är med Stefan på dagarna ; )

Fungerar alldeles utmärkt ; )))


Nu undrar jag hur gammal en valp kan vara när man ska börja på valpkurs!?

Någon som vet hur tidigt man kan börja?


Råd och tips om olkia kurser tas gärna emot ; )))))


Ha en fortsatt bra dag!


Kram Lena



Av Lena - 12 november 2008 06:35


Onsdag och därmed lill lördag ; )))


Dags för frukost och sedan bums i väg till jobbet!


Ha en bra dag!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards