Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Tung dag igen!!!

Av Lena - 16 december 2008 15:05


Nu har sista dräktiga honan avlidit!

Lunkahonan Lowe låg död i dag när vi kom hem!


3 honor på 3 dagar! Kan det bli värre!!!!


Nu har jag endast 2 rexhonor kvar (hur pigga som helst)!


Dom går dock inte med någon hane och jag vet heller inte om jag tänker fortsätta avla på marsvinen!


Känns så himla tungt just nu!!!!


Det blir ingen valpkurs i kväll för hovslagaren kommer idag i stället för i går!

Stefan är på möte på Arlanda så det blir jag som får ta emot Cecilia (hovslagaren)!

Nästa kursträff är på lördag, så vi får ligga i träning till dess ; )))))))


I dag fick vi titta på julkrubban i kyrkan och lyssna på berättelsen om Jesus!

Så fint!


Ha en fortsatt bra dag!


Kramisar Lena



 
 
Sinna

Sinna

16 december 2008 15:48

NEJ så jobbigt!! Förstår att det är tungt!!
KRAMAR i massor
Sinna

http://gizmo.cybersite.se

 
Ewa

Ewa

16 december 2008 17:46

Fy, vad jobbigt och tråkigt!

I somras dog 3 av våra grisar inom loppet av 2 månader. Inte kul. :-(

http://fundringar

 
yvonne

yvonne

16 december 2008 18:09

Det är så tungt & jobbigt i sådan situation,vi kvinnor är mer känsliga när vi förlorar dessa härliga djur,skickar några kramar med de hjälper kanske inte men du vet jag tänker på er/kram yvonne

http://goamarsvin.dinstudio.se

 
Karin

Karin

16 december 2008 18:19

Usch så tråkigt för dej :-(
Det är baksidan med avel, ibland går det åt pipan med honor och kullar. Och att se dem sådär eländiga som de bli när de toxar är inget vidare.

http://gemini.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

16 december 2008 20:33

Neeej fy vad ledsamt!!!

Styrke kramar till er!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

16 december 2008 21:07

Nämen! Varför så tätt inpå?
Jobbigt..:-(
Skickar en stor kram :)

http://marias.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards