Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Lena - 2 januari 2009 22:57


God natt alla kära vänner!


Vi syns och hörs i morgon!


Nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med en bra bok!


Puss o kram Lena



Av Lena - 2 januari 2009 22:27


Hittade en tävling på denna blogg:


http://mariamargareta.blogspot.com/


Där man kan vinna detta vackra halsband:



Hoppas jag vinner!


Håller tummar och tår; )))


Kram Lena



Av Lena - 2 januari 2009 21:47


Vi har precis avslutat 2 omgångar av sällskapsspelet Bet your Brain, ett roligt och ibland riktigt klurigt spel!


Kan rekommendera detta spel till Er som tycker det är roligt med sällskapsspel!


Hoppas ni andra har/haft en bra kväll!


Kram Lena


Av Lena - 2 januari 2009 15:16


Så nu har jag skaffat mig en räknare till bloggen också ; )

Tänk så mycket man kan göra på denna blogg!


besöksräknare 


Den syns bland länkarna till höger!


Tror jag ska ha en sån på min hemsida också:


www.lantrasgarden.se



Av Lena - 2 januari 2009 14:44


Nu eldar jag i kakelugnen i vårat sovrum ; )

Nice!!!!


Skall strax gå ut och hämta mer ved och då elda i kakelugnen i vardagsrummet!!!


Härligt,härligt!


Visst ser det mysigt ut med elden från vår kakelugn?


Av Lena - 2 januari 2009 13:32


Usch nu är det kyligt både ute och inne!


Dags att elda på lite i kakelugnarna!!!

Hatar när jag fryser!


I natt var det -16 grader kallt ute!


Jag har varit med tjejerna på fotbollsträning i 2 timmar!

Nu ska jag plocka lite i köket och sedan blir det städning åt marsvinen ;)))


Ha en skön dag i det vackra vädret!


Kram Lena

Av Lena - 2 januari 2009 08:52


Är fortfarande ledig ; )

Jobbar igen på måndag, då är det slut på mysdagar!


I dag är det fotbollsträning för Clara och Hannah, så nu ska jag försöka väcka Clara som var uppe alldeles för länge i går kväll!


Ha en skön dag! Både ni som jobbar och ni som fortfarande är ledig!


Kram Lena





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards