Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Lena - 14 januari 2009 22:26


Det snöar här och det har kommit ca 2 cm!!!!

Hoppas det ligger kvar så vi slipper all geggamojja ; ))))))))


Tack o go´natt ; )

Av Lena - 14 januari 2009 22:07


Japp, det blev 2 mil på motionscykeln och 20 situps trots allt ; ))


Det måste ha blivit ett gift ; )))

Ett positivt sådant!



Av Lena - 14 januari 2009 21:02


Nu har jag precis tittat på nya serien "Semestersvenskar" som började i dag på TV:4!


Helt okej var det faktiskt!

Serien följer ett gäng reseledare som är stationerade i Patong/Thailand!

Dom jobbar åt Fritidsresor.

Man får även följa svenskar på semester naturligtvis ; ))))


Sitter just nu och funderar på om jag ska cykla idag igen eller om jag ska ta vilodag och lägga mig istället!

Skulle behöva kurera min huvudvärk och mensvärk!

Lutar åt det sista faktiskt (vila)   ; ))))


Sov gott alla goa vänner!


Kram Lena

Av Lena - 14 januari 2009 19:31



Sverige kom 3:a i dag i damernas skidskyttestafett i Rupholding ; )


Heja tjejer, heja Sverige!!!!!!!!


Tyvärr ingen bild på svenska tjejerna, däremot på C-J Bergman ; )



Av Lena - 14 januari 2009 16:33


I kväll har latmasken kikat fram ; )


Vi har beställt kinamat ; )))


Friterade räkor med sötsursås blir det för min del ; )

Kanske inte den bästa maten när man försöker gå ned, men, men!


Får se om kroppen har lust att cykla senare i kväll!

Har träningsvärk bak i låren samt rumpstumpen ; )))))))


Hannah trodde hon skulle kunna gå i skolan i dag, men ack så hon bedrog sig!

Hon är superyr och mår dåligt!


Får se hur det utvecklas!


Ha en skön kväll!


Kram Lena



Av Lena - 14 januari 2009 06:38


Nu rullar dagarna på, redan onsdag!


Känner mig lite seg i kroppen i dag, men jag vet nog vad det kan bero på  ; )


I dag händer inget särskilt på jobbet.


När jag kommer hem ska vi åka till återvinningen med en massa skräp och sedan ska vi hämta spån till alla djur ; )


Önskar Er alla en riktigt trevlig onsdag!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards