Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Lena - 3 februari 2009 22:09


Sov gott ; )


Kramisar Lena


Av Lena - 3 februari 2009 20:40


Nu har jag motionerat igen:



20 km cykel


30 situps


10 armhävningar


I morgon blir det vilodag för då har Stefan o jag bokat bord på Å-krogen i Gävle!

Vi ska äta god thai-mat och lyssna på underbara stå-uppare!!!!!!!




 


Tycker fortfarande att ni ska passa på att gå med i bloggsurfa.se:


Gå med i Bloggsurfa.se , få fler läsare och chansen att delta i roliga tävlingar!


Garanterat bra och gratis!!!!




Just nu finns ytterligare 2 domäner att vinna!!!!!!



Kramisar Lena

Av Lena - 3 februari 2009 17:50


Jag är med i en tävling hos:


Eline Evelyn


Av Lena - 3 februari 2009 17:37


Vad tycker ni om min nya bakgrund/färger???


Själv tycker jag det blev fint ; ))))


Follow nygards


Kram Lena



Av Lena - 3 februari 2009 16:30


Har ni hört!!!!


I dag när vi skulle gå ut efter lunch med barnen satt jag mig på en pall med hjul för att hjälpa barnen med ytterkläderna!


Skulle då hjälpa en pojke med hans byxor och lutar mig lite käckt framåt och vad händer!!!!?

Jo, palll j-veln får framåttyngd naturligtvis och jag ramlar framåt, rakt i golvet!!!!!!


Som tur är gjorde jag mig inte illa och inga barn kom till skada ; ))))))


Men vi fick oss ett gott skratt i alla fall!!!!!!!!


Så vad ni gör passa Er för pallar på hjul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kram Lena



Av Lena - 3 februari 2009 14:36


I dag damp det ner i postlådan, armbandet från Bracy!


Lotta Gray har för Januari månad designat detta silverpläterade armband med en berlock i form av ett hjärta till förmån för Barncancerfonden.


Hjälp till att stödja denna livsviktiga organisation!
Hela 25% går direkt till barncancerfonden!


Ha en fortsatt bra dag!!


Kram Lena


Av Lena - 3 februari 2009 06:11


Tidigt på jobbet i dag!


Önskar Er alla en trevlig dag!!


Kramisar Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards