Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Skottat och klart!

Av Lena - 6 februari 2009 18:32


Herre jösses vad snö det har kommit!


Nu har jag i alla fall skottat hela gården ( där bilarna står )! Ganska svettig blev jag, kan jag tala om ; )))


Nu väntar vi på Stefan och sedan ska vi sätta i gång med kvällens middag nämligen taco´s ; )))

Mums på det!!!!!!


Efter maten blir det till att titta på Let´s Dance och heja fram min favorit Morgan Alling!!!!!!!!


Ha en fortsatt skön kväll!!


Kram Lena



Gå med i bloggsurfa.se, garanterat fler besökare och dessutom GRATIS!



 
 
Latte

Latte

6 februari 2009 19:00

Hej Lena!
Nämen, så båda är dina vovvar? Vilken söt golden... Men vad är den andra hunden av för ras? Jättesöta båda två, och speciellt tillsammans!
Är det jobbigt att ha flera hundar? Fäller golden mycket?

Kramizar

//C&L:-)

http://latte

 
Latte

Latte

6 februari 2009 19:15

Vilken härlig blandning av raser som Märta har, såg faktiskt en del schapendoes av henne på bilden, men vågade inte fråga... Det var ju tur det, för jag var ju inte säker, hihi:-)

Ha det så bra, och tack för alla kommentarer!

//C&L:-)

http://latte

 
Birgitta & Lizzie

Birgitta & Lizzie

6 februari 2009 19:18

Tjaba !
Då har vi iaf samma favvis i Let´s Dance, för jag har ju svårt att se vem som ska kunna slå honom .. *s* !!! Snacka om timing och utstrålning !!

Ha en sköööön fredag !

http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm

 
camilla

camilla

6 februari 2009 19:32

Hehe vem behöver gå på gym när man har snö att skotta ;)

Ha en trevlig myskväll med Morgan...ehhhh...jag menar maken :)

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
yvonne

yvonne

6 februari 2009 19:39

Ha en skön kväll,själv ska jag snart knalla i väg till jobbet,jobbar hela helgen men när ni går till jobbet måndag morgon så är jag ledig i hela 9 dagar trevlig helg/kram yvonne

http://goamarsvin.dinstudio.se

 
annsan_s

annsan_s

6 februari 2009 20:59

Smaklig måltid..kramar..

http://annlouises.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards