Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

I have a dream........

Av Lena - 7 februari 2009 13:49


Så är det ; ))

Jag håller på att funderar på en grej ( gjort i många herrans år faktiskt )   ; )


Jag skulle vilja starta eget!

Dock tänker jag inte sluta mitt nuvarande jobb, men jag skulle vilja göra en sak på sidan om!!!


Ni som vet hur det är att vara egen företagare, att ha en webshop etc. hör av er hit!!!!


Jag behöver massor med råd och tips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vad jag kommer att göra tänker jag inte avslöja än, det blir en senare "bomb" att släppa!!!!


Vågar jag????????

Kramisar Lena



 
 
Anna Sjödin

Anna Sjödin

7 februari 2009 14:00

Inte för att jag själv har något eget men min pappa startade eget för länge länge sedan och det är inte lite arbete ska jag säga dig. Det har avancerats så nu jobbar han från 8.00-20.00 mån-fre ev. sena lördagar också. Varför han måste jobba så mycket är för att det ska gå ihop så det gäller att tänka riktigt mycket efter före.

http://onesmileandatinytear.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

7 februari 2009 14:41

Det här låter spännande! Nu blev jag verkligen nyfiken!

Ha en undebart go och skön lördag!

http://tins.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

7 februari 2009 15:09

Vad kul att starta eget, håller tummarna för dig! Kan dock inget om detta...

Såklart så får du länka, vi blir bara glada då!

Kramizar, och ha en fin dag!

//C&L:-)

http://latte

 
Helena & Vilja

Helena & Vilja

7 februari 2009 17:06

Klart du vågar .....om du kan starta lite bredvid ditt andra jobb så riskerar du ju inte lika mycket......måste inte i med regelbundna pengar liksom :-) Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

7 februari 2009 17:47

Klart du VÅGAR! har du bara en ide som du tror på samt lite startkapital så GÅR det.
Blir jättenyfiken, vad är det. En webbshop antar jag av ditt inlägg... te??

http://gemini.bloggagratis.se

 
Singo

Singo

7 februari 2009 17:53

Sikta mot stjärnorna och hamna i himlen! Våga vinn! -som man också brukar säga! Go 4 it!

http://singo.bloggagratis.se

 
Jessica

Jessica

7 februari 2009 18:07

Tycker du gör helrätt i att starta något eget! Och som du skriver; att våga, det är ju precis det som det handlar om! När man väl tagit steget så inser man hur lätt det faktiskt är. Inga konstigheter alls.

All information hittar du på bolagsverket.se. Det är också där du registrerar dig som företagare och ansöker om namn, osv.
Jättebra sida, och information som är lätt att förstå. (tyckte ju jag var bra, som inte visste någonting om sånt här innan vi startade eget).

Sen är ALMI bra om du ska söka startkapital. De är supertrevliga på ALMI i Gävle och jättebra att ha och göra med. (Om det är Gävle som är närmast dig?)

Och ska du hyra lokal någonstans (om det inte är webshop dvs) så ska du INTE hyra av DIÖS fastigheter i Gävle! ;-))) Du kanske har läst artikeln jag länkade till i min blogg... Mikael Hedh är en riktig tölp! Så var det sagt... ;-) (Man måste väl få avreagera sig ibland!?)

Åh vad nyfiken jag blev nu vad det är du har tänkt dig! Ser fram emot "bomben"! ;-)

Hihi!

Ha en riktigt skön lördagkväll du med! Blev lite avundsjuk när jag läste att ni ätit fläskfilé med potatisgratäng... ;-) Här blev det spaghetti och köttfärssås. :-) Gott det med i o f. ;-)

Kraam!!

http://trebarnsmamman.bloggagratis.se

 
truddelutt

truddelutt

7 februari 2009 19:25

Tänk om jag oxå kunde ha fiffiga ideer så jag kan starta eget. Vore ju kanon i dessa arbetslösa tider. Men har ju tvärr noll på idékontot.
kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

7 februari 2009 19:52

ja om det är en super ide så varför inte!
spännade och se hur det blir!
Ha det så bra!

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Sinna

Sinna

7 februari 2009 21:55

Nää ingen erfarenhet eller ider men en massor av heja heja får du av mig!!
Kram Sinna

http://gizmo.cybersite.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards