Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Lena - 8 februari 2009 23:10


Sov gott alla bloggers ; )))


Kram Lena



Av Lena - 8 februari 2009 20:24


Nu har jag haft mitt motionspass:


20 km cykel

30 situps

10 armhävningar


Nu är jag helt slut i kroppen ; )))


Om en stund börjar veckans Beck film; Flickan i jordkällaren

Den ska jag avnjuta med en kopp te ; ))


Måste bara tacka vår snälla granne Anders för att han kom med sin traktor och skottade på stallbacken!

Ha en skön kväll!


Kram Lena


Av Lena - 8 februari 2009 15:43


Min trädgård består till största del av gräsmatta, i stort sett inga blommor alls!


Men, efter att i dag ha sett ett brittiskt trädgårdsprogram har jag blivit omvänd; )))


Jag skulle vilja ha perenna blommor i min trädgård!!!!


Så nu vill jag ha tips och råd ang. perenna växter, eftersom jag inte har någon erfarenhet alls om detta!


Vilka perenna blommor är bäst, mest lättskötta!??    ; ))))


Själv föll jag för Stockrosor ; ))))))))))))


Så hjälp mig nu med detta!!!!!!


Kram Lena



Av Lena - 8 februari 2009 13:47


Om vädret tillåter kommer damerna att köra sitt störtlopp i dag kl. 15.00 i alpina-VM ; )


Tävlingen ska köras i morgon i stället!!!!!!!


Den stora frågan är då om Anja tar någon medalj eller inte ; )))


Tyvärr tror inte jag det!


Vad tror ni andra?




Av Lena - 8 februari 2009 10:46


Skottade ju en hel del snö i fredagseftermiddag!!!


Nu har det kommit minst en decimeter till!

Jag har skottat så svetten lackar!!!!


Traktorn är det naturligtvis punka på, så snart får vi precis som Sinna ringa in någon granne för att skotta stallbacken!!!!!!


Toksnöar ju fortfarande så jag får nog skotta en omgång till i eftermiddag!!!!!


I hästhagen har snön täckt nedersta tråden så snart promenerar väl Medana o Diamant i väg!!!!


Nu tänker jag ta mig en stärkande kopp te!!!!


Ha en bra dag!


Kramisar Lena



Av Lena - 8 februari 2009 08:27


God morgon alla glada!

I dag är det söndag!


Ute toksnöar det och det har kommit ca 5-6 centimeter under natten!!!!!!

Dags att skotta igen ; )

Var ska det här sluta!!!!!

Hur mycket snö finns det kvar ; )))))


Hur är vädret hos Er!??


Ha en underbar söndag!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards