Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Promenad i solskenet ; )

Av Lena - 14 februari 2009 16:08


Nu är vi tillbaka efter promenaden i solskenet!

Det blev en lång härlig runda!


Efter ett tag såg vi fullt av dessa spår på vägen samt i dikena!!


Det visade sig att flera älgar hade varit i farten för att söka lite mat, vilket dom hittade i diket! Där det växer massor av gott sly!


Helt plötsligt dök skidskyttelandslaget upp i skogen, passade på att ta en bild tillsammans med Agnes!

Men, sen såg jag att det bara var Stefan; )))))


Sedan träffade vi på Hannah som åkte madrass med Gustaf o Clara!

Hon fick vara med på en dotter/far bild ; ))))))

Som vanligt så var hon tvungen att toka sig när hon ska vara med på bild!!



Kram Lena


























































 
 
Ulrica

Ulrica

14 februari 2009 16:21

Ha en jättego alla hjärtans du oxå, vi har precis kommit hem från en vallningskurs, det var spännande! =)
Kramar Ulrica

http://www.lyckeboet.dinstudio.se

 
sara

sara

14 februari 2009 16:22

Härliga bilder!! :-)

ha en bra dag ! :)

http://sari.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

14 februari 2009 16:23

Du kan publicera hundkommentarerna för min dotter läser inte just din blog, men MIN....

En liten, bärbar promenad & goshund kort beskrivet. Men mysig päls!

http://fundringar

 
Ingen bild

malte o snoken

14 februari 2009 16:28

toka sig? hon var ju jättesöt!
ha en alldels mysunderbar alla hjärtans o pussa märta från oss!

 
Ulla

Ulla

14 februari 2009 19:17

Fina bilder och ...inte kan jag se att någon tokar sig. Kan ju säga att mina barn brukar göra det när jag ska ta kort på dem.Men jag har ett knep. När de lyfter upp något av barnen, speciellt syskonbarnen så "sköter" de sig. Kram

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Anneli

Anneli

14 februari 2009 22:23

Vilka underbara bilder!... Härligt med sol! Javisst är hjärte formen fin, den är jag himlans rädd om :)

Kram

http://varan-varld.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards