Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Tjena mitt bena!

Av Lena - 15 februari 2009 19:21


Nu har jag fixat dagens motion och som vanligt blev det:


20 km cykel

30 situps

10 armhävningar




Jag känner nu efteråt att jag inte är 100% i kroppen ; (

Men,men jag skyller det på mensen ; )


Förmodligen kommer vågen att visa plus i morgonbitti med tanke på vilken period jag befinner mig = (

Nej, nu ska jag inte måla fan på väggen!!!!!


Nu blir det snart Mia och Klara sedan blir det naturligtvis Beckfilm kl.21.00 på TV 4!!!!



Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena


 
 
Latte

Latte

15 februari 2009 19:57

BRA KÄMPAT, LENA!

Kram, kram

//C&L:-)

http://latte

 
Karin

Karin

15 februari 2009 20:06

Åh vad duktig du är. TROTS at du inte mår bra dessutom!
Själv har jag inte ens suttit på cykeln på typ snart 2 veckor... skäms på mej. Först skyllde jag på att jag var sjuk, och det VAR jag ju. Sen skyller jag på att det är så TRÅKIGT. För FY så trist det är att sitta och cykla utan att det händer nåt runtom mej...

http://gemini.bloggagratis.se

 
Jessica

Jessica

15 februari 2009 20:14

Ja, det är mysiga böcker. Jag älskar ju serien... ;-)

Åh, gillar du också Mia och Klara? Hihi! :-)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

http://trebarnsmamman.bloggagratis.se

 
molle

molle

15 februari 2009 20:21

vill du kolla in våran hemsida??

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Sussie

Sussie

15 februari 2009 20:42

Näe nu fick jag dåligt samvete igen! Hade tänkt trampa på trampmaskinen idag men har hållt på med en massa annat istället. Blev påmind nu :(

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

15 februari 2009 23:15

Nu får jag dåligt samvete alltså! Vet att jag borde röra på mig och mycket mera men vad/vem ska jag skylla på???? Cykeln??jag inte har, och de är ju sååå tråkigt att göra nån övning ensam på golvet. Inte finns de någon träningslokal i närheten heller,den närmaste är ca 1½ mil bort Så de kostar att ta sig t/r och sen att gå dit kostar ju också. Plus att de är på kvällen och då orkar man bara inte åka dit och träna. Ska ju upp i ottan.

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards