Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Lena - 27 februari 2009 22:49


Äntligen fick Carl-Jan lämna Let´s Dance!

Antar att Elisabeth åker ut nästa vecka!!!


Nu ska jag titta på film; Love Actually!


Kram Lena


Av Lena - 27 februari 2009 17:41


Nu blir jag snart tokig!

Vi har skor till förbannelse i detta hus!!!!!


Vi är ju 5 st i vår familj!

Mamma, pappa och 3 tonårsbarn!!!


I detta hus finns hur mycket skor som helst!

Det är vinterskor,ridstövlar, pjäxor, fotbollsskor (inne o ute), gympaskor (inne o ute), sommarskor mm, you name it!!!!!!


Skorna ligger dessutom jämt huller om buller!!!!!!

Så fort jag ställt några i fin ordning så springer hundarna förbi och vips så är det oreda igen!!!!


Nu vill jag ha bra tips på fina skohyllor eller något annat bra!



Jag ska ta i med hårdhandskarna efter maten! Säkert finns det skor som kan slängas ; )

Tar fram stora säcken så fort sista tuggan taco´s är svald!!!!!!


Puss o hej!


/ Lena



Av Lena - 27 februari 2009 16:13


Nu är det lugnt och skönt!


Här ska plockas lite och sedan får det vara fredagskväll och taco´s!


Jaha, i kväll krockar Tv-programmen Så ska det låta och Let´s Dance!

Jag vill nog titta på Så ska det låta!

Det blir till att ha familjeråd för att kunna bestämma ; ))))


Vad ska ni se ikväll på TV!??



Ha en skön eftermiddag!


Kram Lena




Av Lena - 27 februari 2009 06:42


Äntligen fredag!


Jobb som vanligt, slutar ca 16.00


I kväll blir det taco´s till middag ; )))) Mums!


Ha en underbar fredag!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards