Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Skor till förbannelse!!!!!!!!!

Av Lena - 27 februari 2009 17:41


Nu blir jag snart tokig!

Vi har skor till förbannelse i detta hus!!!!!


Vi är ju 5 st i vår familj!

Mamma, pappa och 3 tonårsbarn!!!


I detta hus finns hur mycket skor som helst!

Det är vinterskor,ridstövlar, pjäxor, fotbollsskor (inne o ute), gympaskor (inne o ute), sommarskor mm, you name it!!!!!!


Skorna ligger dessutom jämt huller om buller!!!!!!

Så fort jag ställt några i fin ordning så springer hundarna förbi och vips så är det oreda igen!!!!


Nu vill jag ha bra tips på fina skohyllor eller något annat bra!



Jag ska ta i med hårdhandskarna efter maten! Säkert finns det skor som kan slängas ; )

Tar fram stora säcken så fort sista tuggan taco´s är svald!!!!!!


Puss o hej!


/ Lena



 
 
lOTTA igeeeen

lOTTA igeeeen

27 februari 2009 18:11

hihi..skööönt att se att det finns fler som har det såhär;)
meen, tyvärr har jag inget bra tips, skulle va sådanadär hyllor som man har för skor på ikea då, men frågan e ju om de hamnar där i? vi har inte sådana , men jag har tänkt att jag vill ha...men då är det frågan ..var ska de sitta i våran minimala hall??men ni kanske har större? ha en fin fredag;)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

27 februari 2009 18:17

*skrattar*... hundarna, jaja... Vi har haft nästan omvänt problem här hemma. Ungarnas fötter växte alldeles för fort så vi hann aldrig lägga upp något större "lager", samt att jag har strl 43 vilket direkt begränsar val- och inköpsmöjligheter. Man får helt enkelt köpa det par som finns i affären ifall det gamla paret gått sönder.

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

27 februari 2009 18:20

Så ser det ut hemma hos oss också!! Vi är ju också 5 personer och alla har olika skor. Eftersom jag har trillingar med samma storlek så sparar jag ju inget för det finns ingen mindre som kan ärva. Jag har en garderob som alla skor står i när det inte är säsong för tex sommarskor. Sen har jag långa hyllor i två plan en bit upp från golvet, det är mer lättstädat då. Nu när barnen blivit äldre så blir det inte heller lika många olika skor, om det kan vara till någon tröst ;)
Ha en bra kväll, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

27 februari 2009 18:49

Hahaha va härligt att se denna röra hos nån annan oxå :D
Lycka till med iordningställandet ;p

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

27 februari 2009 21:59

Hej!
Om du har källare,,är mitt tips..släng ner skorna där...så gör jag o Pelle får ett spel,,kan inte gå ner för alla skor ligger i trappen...Men jag slipper dom i hallen...haha.
Kram Lena

http://kenakandersson.blogg.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

27 februari 2009 22:04

Ojdå...!
Men det blir ju lätt så när man är många i familjen.

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Carina D

Carina D

27 februari 2009 22:33

Vi var sex stycken hemma när jag växte upp. Minns att vi hade någon regel om Max ett par skor i hallen, för det rymdes på skohyllan. Resten ställdes in i förrådet. Vet inte om ni har de utrymmena?

Har ni plats att hänga saker? Isåfall är en sån där fackgrej från IKEA toppen, där har jag 80% av mina skor.

Fast jag börjar misstänka att mina skor förökar sig under nätterna i vilket fall...

http://carinas-swecourt.blogspot.com

 
Helena

Helena

28 februari 2009 17:21

Finns det någon familj där det INTE ser ut sådär i hallen??? Vi var jättesmarta och satt upp skoskåp från golv till tak för några år sedan och nu är skoskåpen fulla med urvuxna skor eller skor som vi inte använder så pofta och skohyllan inklusive en kvadratmeter runt skohyllan ser likadan ut igen :-) Kanske ett tips att ta tag i de där skoskåpen nu .....för det har jag tänkt länge ....kan nog bli en och annan sopsäck!!Ha en härlig lördagskväll!!

http://holmstorp.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards