Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Äntligen hemma igen!

Av Lena - 10 mars 2009 14:37


Hade svårt att somna i går efter silversmideskursen!

Är så uppe i varv när jag kommer hem!

Full av idéer och inspiration är det svårt att varva ner direkt när jag kommer hem ;  )


Tog dessutom ett tag innan jag somnade och sedan ringde klockan 5.00 ; )))


Nu tänker jag ta en stödvila innan jag ska hämta Gustaf vid bussen så att han slipper gå 2 km i snöyran ; )


I dag med posten fick jag 2 roliga brev!

I det ena var det ett teprov från Brunkullan ; )

Ska bli spännande att smaka  deras nya vår/påskte ; )


I det andra brevet var det en bekräftelse på en helgkurs i silversmide i maj (2 helger = 4 dagar) ; )))))))))))

Underbart roligt ; ))))))))


Nu säger jag natti,natti!

Jag kikar in hos alla er andra när jag sovit ; ))))


Kramisar Lena



 
 
Lena

Lena

10 mars 2009 15:43

Hej!
jag kan tipsa om en god tesort..Hötorgsblandningen heter den..
prova...fin ring du gjort..låter kul med silversmide,, grattis till viktnedgången...här går det inte alls åt rätt håll...tappat greppet IGEN....typiskt mig...Ha det bra!
Kram Lena

http://lenakandersson.blogg.se

 
Teija

Teija

10 mars 2009 15:44

Vilken fin ring du gjort!
Kurs igen, då har du verkligen något att se fram emot, det är härligt - maj är ju inte alls långt borta!
Ha en fin kväll, kram

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

10 mars 2009 16:56

Superfin ring, helt i min stil! Vad duktig du är!!!

Det måste vara extra kul att ha smyckem man gjort själv.

Ha det gott!
Kram

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards