Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Lena - 16 mars 2009 21:56

Hej På Er!




Jag är registrerad hos Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster!




Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna!



När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det!



Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är Nygårds):


http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Nygårds  




Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:


 http://www.buzzador.com?refstr=Nygårds&lang=dk



NU har jag kommit med i en kampanj ; ))))))


Kampanjprodukten heter Modifast och är ett sortiment för dig som vill gå kontrollera eller minksa vikten på ett säkert och effektivt sätt ; )

Att de dessutom smakar riktigt gott och finns i flera olika smaker gör inte saken sämre!


Så nu är det bara att testa dessa produkter och köra en utvärdering senare ;  )


Sov gott!


Kram Lena


Av Lena - 16 mars 2009 21:26


Då är jag hemma igen efter kvällens silversmideskurs : )

Lika roligt som vanligt ; ))))


I kväll har jag gjort ett halssmycke som ska sitta på ett läderarmband och ett par örhängen !

Smyckena är ca 3-3,5 cm i diameter!


Tala gärna om vad ni tycker ; )


Nu måste jag ta en kopp te ; )


Kramisar Lena


Tyvärr dålig skärpa på bilden ; )


 




Av Lena - 16 mars 2009 12:22


Sitter just nu på lunchrast på jobbet ; )


Håller på att klura vad jag ska göra i kväll på silversmideskursen ; )

Det lutar åt ett par örhängen!

Spännande värre ; )))))


Här är det flera plusgrader, men mulet!

Plask o takdropppar!!


Kikar in hos Er andra i kväll efter kursen!


Ha en fortsatt underbar dag!


Kram Lena


Av Lena - 16 mars 2009 06:29


God morgon alla glada!

I dag är det måndag och dags för vägning!


Pga min födelsedag och tårtätande har jag varit säker på att jag skulle ha gått upp i vikt den senaste veckan!

Men, tänk så fel man kan ha!


Vågen visade i morse minus -0,5 kilo ; ))))))))

Så skönt!!!!!


NU önskar jag Er alla en härlig dag!


Dags för frukost!


Kramisar Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards