Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Buzzador kampanj ; ))))))

Av Lena - 16 mars 2009 21:56

Hej På Er!




Jag är registrerad hos Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster!




Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna!



När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det!



Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är Nygårds):


http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Nygårds  




Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:


 http://www.buzzador.com?refstr=Nygårds&lang=dk



NU har jag kommit med i en kampanj ; ))))))


Kampanjprodukten heter Modifast och är ett sortiment för dig som vill gå kontrollera eller minksa vikten på ett säkert och effektivt sätt ; )

Att de dessutom smakar riktigt gott och finns i flera olika smaker gör inte saken sämre!


Så nu är det bara att testa dessa produkter och köra en utvärdering senare ;  )


Sov gott!


Kram Lena


 
 
Ann

Ann

16 mars 2009 22:14

Hej!!
Det heter partylight,och säljs på hemparty.
Vackra produkter och ljus men kostar en slant.Tror det finns hemsida.
Godnatt/Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

17 mars 2009 15:06

Även jag är en Buzzador och den där kampanjen hoppadea jag också på att få vara med i, men tji fick jag!
Men nu kör jag ju lchf igen så jag klarar mej. Har ätiti Modifast förut och håller med om att smaken är helt okej, till skillnad från ex Nutrilett *brr*

http://gemini.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

17 mars 2009 19:07

Vad modig du är som "törs" prova på nya grejor bara sådär. Hoppas de är väl testade innan bara. :|

Lycka till med testen! :)
Kram

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
molles matte

molles matte

17 mars 2009 19:50

men va skoj...jag är oxå med där. men jag skulle få testa nått munskölj...skulle vilja testa det där som du fick

http://www.pillans.se

 
Ulla

Ulla

18 mars 2009 22:08

Hmm... har aldrig hört talas om. så jag håller mig till naturesofscandinavia.
De har produkter för både inner och outer nutrition, även andra produkter för hemmet och smink bl.a Företaget har funnits, tror sen -94. Jag är representant för dem. Deras proteindrinkar är smaskens. Jag blandar dem med Psyllium Husk och med solhavremjölk. Tar dem det första jag gör på morgonen.
Kan tala om att min man gick med som rep. i nov.förra året och började att använda drinken med husk och 2 Omega-3 tabletter varje morgon. Nu har han blivit mycket bättre i magen. Tidigare hade han, som han själv säger, nå som liknade IBS, alltså irriterad tarm. Han kunde inte äta ens en smörgås innan vi skulle åka nånstans han tog bara ett par munnar te de var allt. Nu tänker han inte på de ens. Jag frågade för nån vecka sen då vi skulle åka och hälsa på om de var ok med tanke på att han ätit innan och han sa "ja, inga problem".
Företaget som jag nämnde ligger i Mölndal, Göteborg och är ett helsvenskt direkthandelsföretag. Här kan du kika in på deras websida. www.naturesofscandinavia.com
Om du är intresserad av något så skicka ett email så kan jag ordna så att du får möjlighet till att gå in och handla.
Kram Ulla o Brian

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards