Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Lena - 25 mars 2009 21:32


Testade att göra ett par ängelörhängen ; )

Har även andra saker på G!



Dags att hoppa i säng ;))))




Sov gott!


Kram Lena



Av Lena - 25 mars 2009 17:20


Sitter och väntar på att potatisen ska koka färdigt!

Det blir gräddsås, köttbullar och lingonsylt till!


I dag fick jag hem fler sötvattenpärlor som jag köpt på TRADERA ; )

 


Tyvärr kom inte paketet med smyckestillbehör som jag beställt så jag måste vänta innan jag kan börja göra det jag vill!!!!


Ska bli så spännande att få vara lite kreativ och skapa fler smycken!


I dag har Hannah och Stefan varit och köpt en tårta för att min blogg fyllde 1 år i går!!!!

Vilken härlig familj jag har ; )

Så efter maten blir det till att mumsa smaskig tårta!!!!!



Vad ska ni äta till middag???


Ha en skön kväll!


Kram Lena
















































Av Lena - 25 mars 2009 12:24


Dags för lite rast på jobbet!


Vädret är nu underbart!

Solen skiner, klarblå himmel och någon plusgrad ; ))))


Sitter och funderar på vad jag ska göra för smycken av mina vackra sötvattenpärlor ; )

Det blir nog lite örhängen i alla fall!

Har ni några förslag?????


Ha en fortsatt trevlig onsdag!


Kram Lena


Av Lena - 25 mars 2009 06:32


Tänk vad veckorna går fort ; )

Redan onsdag!


Mitten av arbetsveckan ; )))))


Här är det just nu -16 grader kallt!!!!

Hoppas det blir varmare under dagen!?


Ha en skön dag trots kylan!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards