Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Lena - 26 mars 2009 22:13


Nu har jag suttit vid datorn hela kvällen känns det som!

Jag försöker lägga upp en helt ny hemsida ; )))


Men, jag blir aldrig nöjd!

Långt kvar känns det som; (


Vad som kommer att finnas där får ni se när det blir klart, förhoppningsvis blir den klar i början av nästa vecka!


Kanske finns det några som redan nu kan gissa vad det är ;))))


Någon som tror sig veta????


Nu måste jag slänga mig i säng ; )


Kramisar Lena



Av Lena - 26 mars 2009 19:10


Jösses, jag måste vara favorit hos Buzzador just nu ; )))))


Som jag berättat tidigare är jag med i en kampanj via buzzador som provar Modifast!

Gå gärna in på deras hemsida för att få gratisprov! Smakar helt okej! Mycket bättre än nutrilett!!!!!!!


I dag fick jag hem ännu en kampanj ; )

Jag ska buzza Fluxa en sorts fluorskölj ; )))


Flux är en svensk fluorsköljvätska som tagits fram i samarbete med Sveriges tandläkare. Det som gör Flux unikt är dess rika fluorinnehåll kombinerat med en fräsch smak.

Fluorhalten i Flux är 4-10 gånger högre än vad den är i vanliga munsköljvätskor.

Flux gör tänderna mer motståndskraftiga mot karies.




I dag fick jag mail att jag kommit med i ytterligare en Buzzadorkampanj!!!

Jag fick ett VIP-kort till inspelningen i Gävle av

Gert Fylking och Robert Aschberg Ystad-Haparanda och deras kamp mot prostatacancer och insamling av pengar till forskning!


3 buzzadorkampanjer i mars månad!!!!!


Kram Lena







Av Lena - 26 mars 2009 18:09


Nu har jag fått kallenlsen som jag väntat på i några veckor ; )

Jag har fått tid på mammografin den 6/4!!!!!


Gulp, för första gången ska jag "fotografera" mina bröst!

Livrädd att det ska göra ontoch en obehagskänsla av att man kanske har bröstcancer !!

Tips och råd tack!!!!!!!


Ni som varit på mammografin, gör det ont??????


Kram från en lätt nervös Lena!


Av Lena - 26 mars 2009 07:51


På lördag kväll är det dags för Earth hour, jag hoppas ni hänger på och släcker alla onödiga lampor under denna timme!?


Earth Hour är en internationell kampanj som ber hushåll och företag att under en timme släcka sitt lyse och stänga av sina icke-nödvändiga elektriska apparater för att spara energi och minska växthusgaser.


Kampanjen sker årligen under den sista lördagen i mars.


Första gången Earth Hour hölls var i Sydney, Australien, den 31 mars 2007 mellan 19.30-20.30 Detta skedde på initiativ från Världsnaturfonden, en lokal australisk miljölobbygrupp och tidningen The Sydney Morning Herald.


Resultatet blev att 2,2 miljoner sidneybor och 2000 företag minskade Sidneys elförbrukning med 10,2%



Så på lördag mellan 20.30-21.30 släcker vi ner ; ))))))



Operahuset i Sydney som släcktes ner under 1 timme 2007!


Av Lena - 26 mars 2009 07:01


Torsdag idag, - 6 grader kallt, blå himmel och solen skiner!

Ganska trevligt med andra ord ; )


I dag jobbar jag till 16.45 (min längsta dag)!


Hoppas ni alla  får en bra torsdag!


I morgon är det fredag!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards