Alla inlägg under mars 2009

Av Lena - 10 mars 2009 14:37


Hade svårt att somna i går efter silversmideskursen!

Är så uppe i varv när jag kommer hem!

Full av idéer och inspiration är det svårt att varva ner direkt när jag kommer hem ;  )


Tog dessutom ett tag innan jag somnade och sedan ringde klockan 5.00 ; )))


Nu tänker jag ta en stödvila innan jag ska hämta Gustaf vid bussen så att han slipper gå 2 km i snöyran ; )


I dag med posten fick jag 2 roliga brev!

I det ena var det ett teprov från Brunkullan ; )

Ska bli spännande att smaka  deras nya vår/påskte ; )


I det andra brevet var det en bekräftelse på en helgkurs i silversmide i maj (2 helger = 4 dagar) ; )))))))))))

Underbart roligt ; ))))))))


Nu säger jag natti,natti!

Jag kikar in hos alla er andra när jag sovit ; ))))


Kramisar Lena



Av Lena - 10 mars 2009 06:06


Dags att vakna NU alla ni som snarkar och sover ; ))))))


I dag är det en tidig dag på jobbet vilket innebär att jag sluter i skaplig tid också ; )


Efter jobbet ska jag hem och städa inför helgens festligheter!


Ha en underbar tisdag!


Kram Lena



Av Lena - 9 mars 2009 21:35


Go ´kväll i stugorna ; )


Nu är jag hemma efter en lång dag ; )


Först jobb och sedan silversmideskurs ;)

Kursen är så himla rolig!

Nu i kväll gjorde jag en ring!

Bildbevis kommer nedan ; )


Hoppas ni alla haft en bra dag och kväll!

Ska försöka hinna in till er alla bloggvänner under kvällen ; )))





Av Lena - 9 mars 2009 06:18


Måndag morgon och det har varit vägning!

I dag visade vågen minus - 0,5 kg ; ))))))


Denna vecka ska jag ta i med hårdhandskarna!!!!!


På jobbet i dag ska jag i väg på ett möte hela eftermiddagen!


Sedan är det dags för min kurs i Silversmide!


Jag hör av mig igen i kväll efter kursen!!


Ha en bra dag!


Kram Lena


Av Lena - 8 mars 2009 22:08


Orkar inte titta färdigt på Beck!

Nu går jag och lägger mig!!!!


Puss o go´natt!


Sov gott!


Kram Lena


Av Lena - 8 mars 2009 18:24


Finns det något godare än te  ; ))))


Jag älskar te, speciellt rött te från Brunkullan  ; )

Funderar seriöst på att sluta dricka kaffe och bara dricka te!!!!!


Finns så många olika underbara tesorter ;  )


Vilken sorts te  brukar du dricka????????


Eller föredrar du kaffe kanske?







Av Lena - 8 mars 2009 17:16


Lyssna o njut ; )))))



Av Lena - 8 mars 2009 13:28


I dag grattar vi Märta som blir 6 månader i dag ; )))))


Go´gumman som är full i bus ; )))))))))))))





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards