Alla inlägg under mars 2009

Av Lena - 2 mars 2009 21:25


Pust!

Nu är jag hemma igen efter min kurs!

Vill bara tala om att väglaget var sämsta möjliga på vägen hem!


Först regnade det (innan kursen) , sen blev det kallare och så började det att snöa!!!!

Toksnöa nu när jag åkte hem!

Inge roligt att köra bil då!!


Men, hallå, hur roligt var det inte med silversmide!??


Hur kul som helst!

Bästa jag gjort på länge!


I dag gjorde jag ett armband!

Fattas bara lite slutputs nästa gång så är armbandet helt färdigt ; ))))


Ska även klura på vad jag ska göra efter armbandet ; )

Lutar åt en ring eller ett par örhängen!


Ha en fortsatt trevlig kväll!



Här kommer ett bildbevis (dålig skärpa)! Ni kan se mina initialer (LS) ; )


Av Lena - 2 mars 2009 15:45


Tusen tack alla som skriver så snällt!


Känns skönt att få stöd när vågen visar ökning i stället för sänkning ; (


Men, men i kväll ska jag på kurs ; )))


Min SILVERSMIDES kurs börjar i kväll!

Ska bli superkul och spännande ; )


Jag ska nu dricka en kopp te och smaska i mig en banan innan jag åker!


Jag kikar in hos Er alla i kväll efter kursen!


Kram Lena



Av Lena - 2 mars 2009 06:26


Ingen bra dag för vägning ; (


Vågen visade + 0,5 kg!!!!


Midjemåttet har minskat ytterligare den senaste månaden med      2,5centimeter!!! Så det är jag verkligen glad för!


Får ta i med hårdhandskarna denna vecka!!!! Tycker jag jobbat på bra senaste veckan ändå visar vågen +!?


Ha en skön dag allihopa!


Kram Lena



Av Lena - 1 mars 2009 21:03


Nyss:


20 km cykel

30 situps

10 armhävningar




Nu:


Beck



Kramisar Lena

Av Lena - 1 mars 2009 20:05


Nu har jag gjort den första raggsockan i hela mitt liv ; )))


Vad tycks???

Förmodligen inte den snyggaste ni sett ; )))))


Kram Lena



Av Lena - 1 mars 2009 16:23


Nu har jag stickat klar Hannah´s mössa ; )

Naturligtvis blev hon inte nöjd!

Det var för lite "häng" uppe på huvudet för att hon skulle bli nöjd!!!


Blir till att sälja den i stället ; )))


TÄVLING!


Kram Lena



Av Lena - 1 mars 2009 15:42


Nu har vi varit på promenix ; )

Skönt att röra på sig efter allt skidtittande!!!


Det var -3 grader kallt, men kändes som -13, bitande kyla!!!!!


Tyvärr hade Sandi (kaninhonan) fått en dödfödd unge ; (

Blir till att para om henne!


Gotlandskaninhonan Nina ska föda vilken dag som helst, men jag börjar tvivla på att hon är dräktig! Tycker inte hon har blivit tjock alls ; (


NU ska jag kika runt lite bland alla bloggar!


Ha det gott!

'

Kram Lena




Av Lena - 1 mars 2009 12:17


Fick precis en award av Sussie ; ))


Tusen tack!






Ger den vidare till alla bloggvänner som jag är inne och läser samt kommenterar hos varje dag!


Den är ni alla värda ;))))))


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards