Alla inlägg under mars 2009

Av Lena - 16 mars 2009 21:26


Då är jag hemma igen efter kvällens silversmideskurs : )

Lika roligt som vanligt ; ))))


I kväll har jag gjort ett halssmycke som ska sitta på ett läderarmband och ett par örhängen !

Smyckena är ca 3-3,5 cm i diameter!


Tala gärna om vad ni tycker ; )


Nu måste jag ta en kopp te ; )


Kramisar Lena


Tyvärr dålig skärpa på bilden ; )


 




Av Lena - 16 mars 2009 12:22


Sitter just nu på lunchrast på jobbet ; )


Håller på att klura vad jag ska göra i kväll på silversmideskursen ; )

Det lutar åt ett par örhängen!

Spännande värre ; )))))


Här är det flera plusgrader, men mulet!

Plask o takdropppar!!


Kikar in hos Er andra i kväll efter kursen!


Ha en fortsatt underbar dag!


Kram Lena


Av Lena - 16 mars 2009 06:29


God morgon alla glada!

I dag är det måndag och dags för vägning!


Pga min födelsedag och tårtätande har jag varit säker på att jag skulle ha gått upp i vikt den senaste veckan!

Men, tänk så fel man kan ha!


Vågen visade i morse minus -0,5 kilo ; ))))))))

Så skönt!!!!!


NU önskar jag Er alla en härlig dag!


Dags för frukost!


Kramisar Lena


Av Lena - 15 mars 2009 22:06


Jag avslutar nu min 40 års dag med att säga god natt till Er alla!


Orkar inte titta klart på Beck!

Dags att sussa!


Dessutom har jag jordens mensvärk!

Usch o fy!


Kramisar Lena



Av Lena - 15 mars 2009 20:45


Jag har överlevt min 40-års dag!

Kalaset var ju i går så i dag har vi tagit det lugnt här hemma!


Stort TACK till alla Er som grattat mig under dagen ; )


Nu är det snart dags för TV!

Snart börjar nämligen Beck!!!


Ha en fortsatt skön kväll!


Kramisar Lena


Av Lena - 15 mars 2009 16:00


Tusen TACK för alla underbara gratulationer på min stora dag ; )))))


Som ni vet har jag ju haft funderingar kring min födelsedag, huruvida jag ska bli gammal eller inte ; ))))


Kan bara tala om att det känns precis som vanligt!!!!!

Varken mer eller mindre ; )


Här har vi strålande väder, flera plusgrader, takdropp osv!

Tack för det underbara vädret!


Ha en fortsatt skön söndag!


PS. Jag har mumsat tårta 2 dagar i sträck nu så i morgon blir det nog plus på vågen ; ))))


Kram Lena



Av Lena - 15 mars 2009 00:01


I dag fyller jag 40 år!!!

Kan det bli bättre!


Ha en underbar dag, denna söndag den 15/3!!!


Kram Lena



Av Lena - 14 mars 2009 22:03


Malena från Sandviken vann Melodifestivalen 2009!!!!!!!!!!


GRATTIS!!!!!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards