Alla inlägg den 5 april 2009

Av Lena - 5 april 2009 21:36


Jösses!

Nu börjar jag ta kort på mig själv också!!!!

Därför är kvalitén inte den bästa på bilden, men,men!

Vad gör man inte för sina bloggvänner!


Syns inte så bra hur färgen blev, men jag är supernöjd!

Tack min snälla dotter Hannah för hjälpen!


Ska jag göra slingor????????

Vad tycker ni????


PS. Har ni sett alla skrattrynkor runt ögonen?


Kram Lena


Av Lena - 5 april 2009 21:21


Några som undrar om håret ; )

Färgen blev kanon!

Inga gråa hårstrån kvar ;  )))))))))


Ska fundera till i morgon hur jag ska göra med slingorna!!!

Ev. hoppar jag över dom!?

Vad tycker ni??


Ska jag köra med slingor??????


Bild kommer i morgon i vilket fall!


Kram Lena

Av Lena - 5 april 2009 20:32


Nu har vi tagit en lång kvällspromenad ; )

Så härligt att kunna gå så sent utan att det hunnit bli mörkt!


Skönt att få röra på fläsket dessutom!


Nu är det dags att hänga tvätt!


Ha en skön kväll!


Kram Lena



Av Lena - 5 april 2009 18:14


Jippi!

I kväll är det grillpremiär på Nygårds!

Det blir potatisgratäng och grillat kött ;  )))

Mums!!!!


Solen kom trots allt i dag!

Inte lika varmt som i går, men dock soligt!


Snart har håret lufttorkat och då är det dags att kasta i slingorna ; )

Tur att Hannah hjälper mig ; )


Kram Lena


Av Lena - 5 april 2009 17:16


Medan jag väntar på att håret ska torka passar jag på att lägga ut lite smycken som jag gjort!

Ni som är lite mer nyfikna kan gå in här:



Skriv gärna en kommentar i gästboken där, då blir jag extra glad ;  ))))))














































































































Av Lena - 5 april 2009 15:33


Nu ska här färgas håret!

Bort med allt det gråa!!!!!!


Spännande att se hur det blir ; )


Hi,hi!


Återkommer senare med reultat ; ))))


Solen skiner här!!!!!!!!!


Kram Lena

 http://www.denlillaboden.dinstudio.se/



Av Lena - 5 april 2009 08:46


God morgon alla glada : )))

Hoppas att ni sovit gott ; )


Jag trodde solen skulle vara framme nu på morgonen men ack så jag bedrog mig!

Det är mulet och 2 grader varmt!

Får se hur dagen blir!!!!


Är solen framme hos Er!


Nu är det frukost, sedan  tänkte jag ta en promenad!


Ha en underbar söndag!


Kramisar Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards