Alla inlägg den 21 april 2009

Av Lena - 21 april 2009 21:59


Nu är det sovdags för fru Söderblom ; )


Hoppas ni alla får sova skönt i natt och att vi alla vaknar upp till en varmare dag i morgon än vad denna dag har varit ; ))))))


Sov gott!


Kramisar Lena




Av Lena - 21 april 2009 21:32


Karin tyckte att jag skulla anta denna utmaning, så nu kör vi ; )


Lovar du att vara ärlig? Japp!

Du heter:Lena

Smeknamn: mamma

Låt som när du är ledsen sörjer till? Tears in heaven!

Beroende av: min familj, kaffe, datorn,

Vad behöver du mest just nu: motivation att gå ner mer i vikt ; )

Vad tror folk om dig? Att jag ofta är glad och positiv ; )

Stämmer det? Jag tror det! Jag gör mitt bästa!

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende

Vad säger du för att imponera på någon? Jag har gått ner i vilt ; )

Hur imponerar man på dig? Ärlighet och snällhet!

Brukar du skratta för dig själv? Ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jag är här nu!.

Var bor du? I Gästrikland

Trivs du där: Japp!

Äger du några converse: Nope!

Sprit, cider, vin eller öl: Vitt vin från Portugal!!!!!!

Vad har du för mobil: Sony Ericsson

Nästa mål i ditt liv: Egen silversmedja.

Hur svarar du i mobilen: Lena

Vem ringde du senast? Stefan (min man)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Köp ketchup

Antal timmar sömn inatt: 6 1/2

Sov du ensam: Nej, bredvid Stefan så klart!

Brukar du komma i tid: Alltid, är nästan alltid för tidig.

När mår du bra: En ledig helg med familjen!

När blev du fotad senast: I fredags ( på fest i Oslo)

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: Äckligt!

Vad saknar du: Inget , för tillfället!

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 21.30-22.00

Är du blyg? både ja och nej.

Sysslar du med någon idrott: Ingen idrott direkt, men tycker om att röra på mig ; )

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Begära löneförhöjning!

Är du nöjd med ditt liv: Absolut!

Vad är det värsta du vet? Krig och orättvisor.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Hm, slösa...kanske 500 kr

Vad längtar du till? semestern i Egypten!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad är det finaste du fått? Mina 3 underbara barn!

Om fem månader: Jobbar jag på som vanligt!

Om ett år?: Hoppas jag att jag fortfarande jobbar kvar!.

Du samlar på: ?

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min man eller min mamma

Har du strumpor på dig nu: Ja!

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: Minns inte! Gör det ganska ofta, eftersom jag har lätt för att gråta!

Bär du glasögon eller linser: Nej!

Har du piercing: Hål i öronen. Ett i ena örat och tre i det andra!

Vill du gifta dig: Är gift!

Vill du ha barn: Har 3 underbara barn och det räcker ; ))))

Är du bra på att laga mat: Skapligt

Är du flygrädd: Ja!

Hur vig är du: Inte speciellt!

Vilken är din favoritglass: Magnum

Tror du på ett liv efter döden: Tror och hoppas.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej!

Vilken ögonfärg har du: Grön/bruna!

Röker du: Nix.

Hur ofta tränar/motionerar du: Några ggr i veckan.

Vad är det viktigaste i livet?: Familjen


Det här var den längsta utmaning jag varit med om!

Alla som vill anta denna utmaning är välkommen att göra det!!!!!!


Kram Lena


Av Lena - 21 april 2009 17:37


blev det i dag!

Gjorda i äkta Sterling silver 925.

Änglarna är halssmycken!


Så himla kul att producera egna smycken ; )

Önskar att jag satt oftare ; ))))))


http://www.denlillaboden.dinstudio.se/


Men, det kanske är tur att jag inte gör det, då skulle jag ha massvis med smycken här hemma ; )


Kram Lena


Av Lena - 21 april 2009 16:02


Nu ska jag sätta mig ner och pyssla lite!

Tänkte göra lite smycken ;  )

Vill ändå inte vara ute i kylan!


Lutar åt att jag gör några änglar i silver ; )))


Funderar på att leta reda på någon "marknad" framöver att stå och sälja lite smycken på ; ))))

Någon som har något förslag ; ))))))


Kram Lena


Av Lena - 21 april 2009 15:09


Lutar åt att jag köper mig en alldeles egen spikmatta!


Har inte bestämt mig riktigt än, men till 99%!


Kallt ute fortfarande, isiga vindar!

Det var skönt en stund på förmiddagen när solen var framme, men inte nu längre!


Penseerna på bron klarade sig inte riktigt i det kalla vädret i natt!

Flera blommor strök med i kylan ; (

Nu ska jag mumsa lite mellis, sen blir det lite plockning här hemma!


Tror vi ska ha köttfärsås och spagetti till middag!


Vad ska ni äta?

Ha en fortsatt lugn o skön tisdag!


Kram Lena



Av Lena - 21 april 2009 06:06


Uppe med tuppen, eftersom det är tisdag!


I dag är det kallt ute ; (

Minusgrader nu på morgonen, penseérna såg inte glada ut, hoppas att dom klarar det!!!


Såg i tidningen att det i slutet av veckan skulle bli varmare!

Underbart!

Bara det inte blir kallt!


Önskar Er alla en underbar tisdag!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards