Alla inlägg den 26 april 2009

Av Lena - 26 april 2009 22:41


Dags att hoppa i säng ; ))))


Sov gott alla vänner ;)


Syns och hörs i morgon!


Kramisar Lena



Av Lena - 26 april 2009 22:24


Pinsamt att ha med en påverkad Thorsten Flinck i TV!!!!!

Annars ett trevligt program så här långt!


Snart blir det bröllop ; )))))))


Av Lena - 26 april 2009 21:20


Hoppas ni alla ser på Filip och Fredrik på 5:an nu!

Linda och Johan från Årsunda ska gifta sig i kväll i direktsänd TV!

Helt underbara människor , )))))))



Lycka till Linda och Johan säger jag ; )))))))))))



Av Lena - 26 april 2009 19:56

Spikmattan sägs motverka ...

 ¤ stress

 ¤ sömnsvårigheter

 ¤ muskelspänningar

 ¤ spänningshuvudvärk

 ¤ rygg- och nackvärk

 ¤ ledvärk och stelhet

 ¤ PMS - och klimakteriebesvär

 ¤ dålig cirkulation i kroppen


Låter hur bra som helst!

Nu har jag höga förväntningar på min blivande spikmatta ; )))))



Av Lena - 26 april 2009 17:38


Vad gör man inte när någon säger att dom saknar min tidigare presentationsbild på mig själv???


Naturligtvis byter jag ut den omgående!!!!


Jag lovar också tala om här på bloggen hur jag tycker det är att använda spikmattan så fort jag fått hem den samt hunnit använda den!


Ni andra som redan använt er av spikmatta får gärna tala om hur ni tycker det är ; )))))

Helgen går nu mot sitt slut, men jag tycker själv att jag hunnitmed en del!


Vi har haft besök av min kusin samt kusinbarn hela helgen (jättekul) , jag har hunnit tvätta en del, Clara har haft fest!

Jag har sett Stefan uppträda på GASTA, superbra!!!!!!

Långpromenader både lördag och söndag!!!


Just nu sitter Stefan i bilen på väg till Stockholm för att uppträda på Big Ben (stand-up klubb)!

Lycka till ; )))))))


Ha en fortsatt underbar kväll!


Kram Lena


Av Lena - 26 april 2009 09:03


I dag blir det vilodag ; )

Orkar inte göra något speciellt!

Blir lite tvätt, plockning osv!


Kommer även en hönsköpare i dag, så nu minskar flocken!!


Soligt och fint ute, men det känns lite kyligare än i går ; (


Ha en skön söndag!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards