Alla inlägg under april 2009

Av Lena - 3 april 2009 06:04


Tidigt uppe på grund av tidigt skift på jobbet ; ))))

Känns underbart så här på en fredag!!!!!!

Slutar ju redan 14.00 ; )




Efter jobbet i dag blir det storstädning hemma!

Mycket grus släpas in nu när det är blött och geggigt ute!


Tänkte passa på att bjuda på påskvädret:


Prognosen är hämtad från Aftonbladet!

Ser faktiskt ganska bra ut ; )

Vi får hoppas att det stämmer!


Ha en underbar fredag!


Kram Lena



Av Lena - 2 april 2009 21:02


Hemma igen efter ett besök hos min arbetskamrat S och hennes underbara bebis ; ))

Höll honom en låååång stund ; ))))))


Så himla mysigt med bebisar tycker jag!


I dag har jag fått en påskaward av Annsan!

Underbart fin!

Tack snälla!!!


Den ger jag vidare till alla mina bloggvänner som jag är inne hos varje dag och som jag kommenterar ; )

Var så god allesammans ; )))))

Den är ni värda!


Ha en underbar kväll!


Kramisar Lena


Av Lena - 2 april 2009 07:42


Jag har upptäckt Tradera ; )



Så himla roligt!


Har vunnit flera bud där, bla sötvattenpärlor!

Det blir som en drog att gå in där och se vad som finns!


Är det fler än jag som brukar kika in på TRADERA??

Vad köper ni där eller kanske säljer ; )



Kram Lena

Av Lena - 2 april 2009 07:26


Här vimlar det av vårtecken ; )

Även tranorna har landat vid Nygårds ; ))))



I dag är det jobb till16.45 sedan ska vi hälsa på vår arbetskamrat som har fått sin efterlängtade bebis ; )))))))))

Ska bli så roligt att få träffa dom!!




Ha en underbar dag i vårvädret!


Kram Lena



Av Lena - 1 april 2009 21:05


Idag kom så Tofsvipan till vår gård!

Det om något är ett vårtecken!


Så underbart att det börjar våras även här ; ))))))


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena



Av Lena - 1 april 2009 17:11


Dags för lite reklam när det gäller mina silversmycken ; )



Blomma i silver med organzahalsband i svart!


Organzaband med lås och förlängningskedja
Bandet är 42 cm exklusive låset och kedja, kedjan är 5 cm

Blomman är ca 4,5 cm i diameter.

250 kr



Blommor ( örhängen ) i silver ca 3 cm i diameter.

250 kr


Kika gärna in på:



Kram Lena






















































































Av Lena - 1 april 2009 06:36


I dag är det stora lurardagen!

Passa er så att era vänner inte lurar er ; )))))


Önskar er alla en underbar dag!


Fick denna ros av Annsan ; )

Tusen tack!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards