Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

J-vla tvättmaskin!!!!!!

Av Lena - 13 maj 2009 20:22


Tvättmaskinen är kaputt!!!!!!


Den fyller vatten så snällt, men sen händer inget mer ; (

Trumman snurrar inte helt enkelt!


Antar att man måste köpa en ny???

Någon som vet!?


Blir galen när det inte fungerar som det ska!

I en familj på 5 ( 3 tonåringar ) personer, med 2 barn som spelar fotboll fylls tvättkorgarna ganska snabbt!

Så snart är badrummet uppe överfullt med tvätt!!!!!!


Suck!


Ha en skön kväll!


Kram Lena

 
 
Inga-Lill

Inga-Lill

13 maj 2009 21:00

Illa, illa, maskiner ska bara fungera.
Hoppas det fixar sig för dig.
* Kram *

http://ilsi.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

13 maj 2009 21:19

Har maskinen några år på nacken så kan det bli dyrare att laga än att köpa ny.
Himla trist när nåt sånt går sönder!

http://gemini.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

13 maj 2009 21:40

Ajajaj, attans skit med tvättmaskinen. Å det blir ju inte bättre med 3 tonåringar...! Då ser man verkligen hur mycket kläder det finns...men ändå har man inget när det gäller.
Märkligt det där!
Man vill ju inte börja med tvättgryta o tvättbräda precis...Maskinerna ska lixom bara funka....
Men som Karin skriver...blir nog billigare att köpa ny än laga...
Kramar
Susanne

http://susanneocia.blogg.se

 
Sara

Sara

13 maj 2009 21:58

Usch, låter inte alls kul...
Hoppas det går att fixa eller att ni får tag på en ny snart.
Kram kram

http://sarainekliden.blogspot.com

 
Lena

Lena

13 maj 2009 21:59

Så tråkigt!
God natt!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cavvetjejernas matte

13 maj 2009 22:05

Vet hur det känns! Min har varit sönder två månader nu. Tvättar hos sonen.
Har inte orkat bloggat på ett tag. Får se hur det blir i framtiden.
Kram

 
Sussie

Sussie

14 maj 2009 10:09

Pust...sånt där är sååå jobbigt! Tvättmaskin går ju inte att klara sig utan!

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Michelin

Michelin

14 maj 2009 16:45

Visst är det tråkigt när tvättmaskinen krånglar. Jag frågade min man och han svarade: Om motorn går när du sätter på maskinen och inte trumman snurrar då är det troligtvis drivremmen som har hoppat av, eller gått av.. Den kan man lätt byta!
Så har du nån händig person i närheten så.....
Tänkte bara att det skulle vara lite billigare än att köpa en helt ny maskin.
Men går inte motorn alls då kan den ha "brunnit" då kan man inte göra så mycket, eller så kan det vara kolen som är nerslitna, och det kan man byta..
Ja, det var lite tips bara ifrån mannen i huset..
KRAM på dig.

http://berith.bloggagratis.se

 
Michelin

Michelin

14 maj 2009 16:48

Glömde att säga att det kan ju ha fastnat nånting i pumphuset, typ: knappar, gem, mynt, servetter eller andra saker.....

http://berith.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

14 maj 2009 20:39

Fy vad jobbigt...en tvättmaskin går inte att vara utan. Hoppas du har en som fungera snart!
Kram

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards