Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Facebook!!!!!

Av Lena - 14 maj 2009 18:04


Hm, i dag har jag fått en vänförfråganFacebook från en italienare!!!!!!


Hur gör jag!?

Ska jag acceptera förfrågan eller ej!?

Jag har ingen aning om vem han är ; )


Hur skulle ni ha gjort!


Någon som har Facebook och vill ha en vän (mig alltså )!?


Ha en fortsatt trevlig torsdag!


Kram Lena


 
 
Michelin

Michelin

14 maj 2009 20:03

Jag har facebook och jag har många vänner där.. Jag skulle nog acceptera Italienaren, för vad kan hända? mer än att ha kontakt via Facebook.
Vad beträffar tvättmaskin: ska man byta drivremmen då måste man öppna maskinen.
Lycka till.. Kram
Ps. Du kan höra av dig via min mail om du vill prata mer tvättmaskin.. adress: vitva.berith@gmail.com DS.

http://berith.bloggagratis.se

 
Sinna

Sinna

14 maj 2009 20:41

Jag blev "medlurad" i facebook (säkert sist av alla i hela Sverige) nu i veckan. Jag vill ha dig som vän :-)) Italienare låter väll spänannde ;-)
Du kan söka mig på Sinnica Mattsson (om du vill alltså ;-)
Kram Sinna

http://gizmo.cybersite.se

 
ejmis

ejmis

15 maj 2009 10:43

Vilken mail-adress hittar jag dig på på Facebook? =)

http://ejmis.blogg.se

 
Mita

Mita

15 maj 2009 17:03

Ta du en Italienare till din vän, jag finns på Facebook men är inte så aktiv där...

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

15 maj 2009 18:02

ALDRIG I LIVET!!! Skulle aldrig acceptera om jag inte kände personen.
Finns så många skumma personer överallt.
Kramen

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

15 maj 2009 18:03

Ja vill du ha mig som vän så går det bra =)
Kramen

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Helena & Vilja

Helena & Vilja

15 maj 2009 22:15

Jag har facebook och fick vänförfrågan från en australiensare som såg ut som en fotomodell och han hade bara svenska tjejer/kvinnor som vänner......jag funderade länge men jag tog bort honom :-) Du hittar mig på mitt namn Helena Högberg-Holm och om du frågar så kommer jag såklart acceptera dig som vän :-) Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
maria

maria

17 maj 2009 23:57

Hej på dig!
Jag har facebook och har gärna dig som vän. Sök bara på mitt namn så bör du hitta mig. Annars så är det ju bara att skriva här så ordnas det. Jag går ut imorgonkväll och försöker hitta dig jag också.
Tycker din blogg är jättebra och vi har ett gemensamt intresse kaniner. Vi har också till försäljning nu.
Jag skulle gärna länka till dig men väntar till jag får klartecken från dig.

Smyckena du gör är jättevackra, gillar ängelberlocken.

//Maria.

http://mariaslekrum

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards