Alla inlägg under maj 2009

Av Lena - 28 maj 2009 08:08


Jösses, ett sånt blåsväder vi hade i går!


Slutade med både strömavbrott och bruten telefonlinje!

Den brutna telefonlinjen innebär naturligtvis att vi är utan internet hemma!

Ve o fasa!!!!!!!!!!


Den skulle lagas tidigast 2/6


Hoppas innerligt att det är fel och att det lagas tidigare ; )))))


I går sålde jag ytterligare två kaninungar, så nu har jag bara en kaninunge (hane) kvar till salu!


I dag är det ännu en lång dag på jobbet!

Först vanliga skiftet fram till 16.45, sedan föräldrarsamtal, med föräldrar här på jobbet!

Jag hoppas jag är hemma till 20.00 åtminstonde ; )


Ha en bra dag!


Kram Lena


Av Lena - 27 maj 2009 07:02


Här blåser det storm i dag!

Känns som taket som lyfta snart = )

Blir nog regn snart också!


Jobb i dag som vanligt, sedan har vi möte på jobbet hela kvällen!

Ser verkligen inte fram emot denna dag.


Ha en skön dag!


Kram Lena




Av Lena - 26 maj 2009 21:23


I dag har 3 kaninungar flyttat till nya hem = )

Kaninhonorna blev hämtade av sin nya ägare, dessutom fick en av hanarna komma till ett nytt hem  =) )


Nu har jag 3 kaninungar kvar till salu, samtliga hanar!

Vet ni någon som letar kaninunge så är det bara att höra av sig!


Nu är det dags för en kopp te och sedan är det sängdags!


Utflykten med alla våra barn på jobbet i dag gick alldeles utmärkt = ))))


Sov gott!


Kram Lena


Av Lena - 26 maj 2009 06:30


Undrade var solen tagit vägen, så här kommer en prognos för dagen!



Av Lena - 26 maj 2009 06:05


I dag är det stora utflyktsdagen!!!!!


Ser lite grått ut ute, men jag hoppas innerligt på solsken!


Klockan 9.00 tar vi bussen till Högbo bruk.

Matsäcken är packad och det är bara att vänta ; ))))))


I kväll är det leverans av 2 kaninungar och sedan är det fotbollsmatch för Hannah`s del och naturligtvis ska jag dit och titta ; )


Ha en skön dag!


Kram Lena


Av Lena - 25 maj 2009 21:24


I morgon är det heldagsutflykt som gäller på jobbet!


Vi har hyrt stor buss  och resan styrs mot Högbo Bruk!

Väderprognosen ser bra ut!

Ska bli som i dag om jag inte missat något!


Nu ska jag ta fram kläder till i morgon , sedan är det natti, natti!

Börjar ju 6.30 i morgon!


Sov gott!


Kram Lena



Av Lena - 25 maj 2009 15:42

Gazela  (nr 2566)  


Land: Portugal


Distrikt: Vinho Verde  


Alkoholhalt: 8,5 %  


Färg: Ljusgul färg.  


Doft: Fruktig, något jästaromatisk doft med inslag av päron, melon, citrus och vingummi.   


Smak: Torr, fruktig, mycket frisk smak med inslag av päron, melon och citronkola.  


Användning:

Serveras vid cirka 8°C som aperitif, sällskapsdryck, eller till lättare fiskrätter.


Supergott vin från mitt favoritland Portugal!

Kram Lena


Av Lena - 25 maj 2009 06:41


God morgon = )


Dags att vakna till denna vackra dag!


Hoppas ni alla får en skön måndag!!!!!


Kram Lena



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards