Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Lena - 5 juni 2009 23:16


Dags att krypa till sängs och läsa lite = )


Sov gott!


Kram Lena


Av Lena - 5 juni 2009 21:03


Tyvärr blev det förlust för tjejerna!

Förlorade med 0-1, men dom spelade jättebra våra tjejer = )


Kallt så in i h-lvete var det i alla fall!

Hade överdragsbyxor, fleecejacka, oljerock, mössa och vantar, ändå frös jag som en tok!!!!!


Nu har det spruckit upp och solen skiner, men det är kallt!

Hoppas det blir varmare i morgon!


Om en stund ska vi hämta Hannah i Sandviken. Hon är på middag med några klasskompisar = )


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena


Av Lena - 5 juni 2009 17:17


Dags att dra på sig en del kläder för att kika på Clara`s fotbollsmatch i kväll!


Håller tummarna stenhårt för att det blir en vinst!


Hörs senare i kväll när jag tinat upp efter matchen!


Kram Lena


Av Lena - 5 juni 2009 06:10


Så är det äntligen fredag!

Ska bli såååå skönt med helg!


Känns nästan som att jag är på väg att gå in i väggen!?

Trött och glömsk, ständigt o jämt!

Jag har haft så mycket dom senaste veckorna både privat och på jobbet, så jag känner att jag måste landa nu!


Regnet har nu avtagit men det blåser fruktansvärt ; (


Slutar i skaplig tid i dag, senare i kväll har Clara fotbollsmatch!

Vi hoppas naturligtvis på en seger ; ))))))


Ha en underbar fredag!!!!!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards