Alla inlägg under juni 2009

Av Lena - 11 juni 2009 22:48


Vill du ha mer besökare till bloggen?


Tjänsten är helt gratis.


Som ny medlem får ni 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar = )


Bli medlem här:

 

Av Lena - 11 juni 2009 21:41


Dags att hoppa i säng!


Förmodligen kommer jag att drömma om valpar i natt!

Var hem till Agnes uppfödare Lotta i kväll och träffade 6 st goldenvalpar som är 8 veckor gamla!!!!!


Helt underbara!


Tyvärr har jag inga bilder på dom ; (


Tänkte nästan sno med mig en hem = )


Sov gott alla vänner !!!!


Kram Lena


Av Lena - 11 juni 2009 07:38


Regnet det bara öser ner..........


Tråkväder med andra ord!


Jobbar till 16.45 i dag = (

Men, snart är det helg!


Ha en underbar dag i  regnrusket = )


Kram Lena


Av Lena - 10 juni 2009 21:19


Heja, heja Sverige = )


Nu är det dags att hoppa i säng!

Ska försöka läsa lite innan jag somnar!


Sov gott!


Kram Lena


Av Lena - 10 juni 2009 18:40


I dag har vi varit på 2 skolavslutningar!


Clara som slutade 6:an och Gustaf som slutade 9:an!

Så nu har dom sommarlov!

Hannah har sista dagen i morgon!



Önskar att jag också fick vara hemma ett helt sommarlov!  = )


I dag var det sista dagen på Årsunda skola för Clara vilket innebär att vi inte kommer att ha några fler barn på denna mysiga lilla skola!


I vanliga fall börjar man sedan 7:an i Sandviken, men Clara har valt att gå högstadiet på en liten byskola som ligger i motsatt riktning, nämligen Österfärnebo Kyrkskola!

Det är hon och 2 klasskamrater som gjort detta val!

Helt rätt enligt mig!

Ska bli spännande att se hur det blir = )


Idag har det regnat nästan hela dagen och gör det fortfarande, supertrist skolavslutningsväder = (


Vi trotsade vädret och grillade här hemma, mums!


Nu är det dags för fotboll på TV:n!


Sverige-Malta


Heja Sverige!!!!!


Ha en skön kväll!


Kramisar Lena


Av Lena - 10 juni 2009 07:24


I dag är jag ledig för att gå på skolavlutningar = )


Det regnar tyvärr ute och det är bara 9 grader varmt!


Nu är det dags för frukost!


Ha en skön dag!




Av Lena - 9 juni 2009 21:38


Ännu en kväll på IP i Årsunda är slut!


Damerna spelade mot Hofors och vann en viktig match med 3-1 = )


Tråkigt att det ska vara så kallt ute!

Tar en timme innan man har tinat upp!

Har tagit hjälp av vetekudden samt en kopp varmt härligt te = )


I morgon är jag ledig för att gå på 2 skolavslutningar!

Clara slutar 6:an och Gustaf slutar 9:an  =))))


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena


Av Lena - 9 juni 2009 06:07


Uppe med tuppen som vanligt när det är tisdag!


Mulet i dag igen, ser ut att kunna bli en småkylig dag!


I dag blir det jobb fram till 14 tiden sedan hem och städa lite. Det ser ut som ett bombnedslag där hemma = )


I kväll spelar Hannah match med damlaget så då blir det långkalsonger på!!!!!


Ha en bra tisdag!


Kram Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards