Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Hemma igen efter utlandsresan ; )))))))

Av Lena - 3 augusti 2009 11:58


Egypten vilken land!!!!!

36-39 grader varmt varenda dag och inte ett moln på himlen = )))))))


Har inte rört en dator på 14 dagar så nu känns det att det är dags för ett inlägg = )


Hoppas få tillbaka alla tappade läsare som försvunnit under dessa veckor.


Nåväl!


Semestern i Egypten har varit fantastisk, varmt och skönt = )

Snorklat för första gången i mitt liv, vilket var en otrolig upplevelse. Det var som att simma runt i ett fantastiskt akvarium = ))))))

Såg otroligt mycket, det enda som vi inte såg denna dag var delfiner och hajar = ))

Synd på delfinerna, men det får bli en annan gång!


Maten var god, härligt att få komma till dukat bord varje måltid = )

Vi har alla 5 varit lite krasslig i magen, dock ej sängliggandes!


Rekommenderar varmt att semestra i Egypten = ))))


Bilder kommer senare, jagf har inte hunnit ladda ur kameran än = )


Kram från en nöjd Lena = ))))))





 
 
Lisa

Lisa

3 augusti 2009 12:48

Välkommen hem!!!
Låter som ni haft en härlig semester.

http://www.mountainvalley-dogs.se

 
Kristina

Kristina

3 augusti 2009 13:19

Äntligen har ni kommit hem igen, har saknat dig på bloggen!
Egypten skulle jag också vilja åka till, det verkar fint.
Vi åker ju till Thailand i januari, så jag har mina två veckor kvar ;) Det är bara lite långt tills vi ska åka, skulle behöva lite sol NU!!!!

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

3 augusti 2009 15:28

Önskar er välkommna hem från Egypten,ska själv ner till Tunisien senare och hälsa på sonen son jobbar där nere för ving.
Hej från Ann

http://ann.bloggagratis.se

 
Sina

Sina

3 augusti 2009 19:09

Välokkem hem igen. Jag har saknat din blogg ;-) Vad härligt ni verkar ha haft det. ser fram emot lite bilder
kram Sinna

http://drevteamets.se

 
Annie

Annie

4 augusti 2009 22:39

Välkommen hem. Visst blir man förälskad i detta underbara land. Tony och jag åker tillbaka nästa år för att fira vår 10-åriga bröllopsdag.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

5 augusti 2009 22:38

Välkommen hem igen och vi är här och läser din blogg!

http://tins.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

6 augusti 2009 08:16

Härligt att ni hade det bra!
vill verkligen åka tillbaka till Egypten. Trivdes ju oxå väldigt bra.

Kramen

Ps. Ser fram emot fler bilder

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards