Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Kväller på Nygårds!

Av Lena - 10 september 2009 18:34


Säg den lycka som varar för evigt........

Hönan som tog sig an kycklingen och äggen hoppade i dag ner och övergav dom 4 underbara kycklingarna som kläckts fram!


Så nu bor kvartetten under värmelampa!!!

Hoppas verkligen att dom klarar sig!


Dom är hur söta som helst = )))


Tar tacksamt emot tips och råd ang. kycklingar som bor under värmelampa!

Vad bör äta?

Vi är ju vana vid naturruvade kycklingar = )


Jag har gett dom bla kokt ägg o havregryn.


  



 
 
Erica Andersson

Erica Andersson

11 september 2009 07:38

Tjenix!
Mitt inlägg igår kom visst inte med...
Jag ger mina kycklingar havregryn, cornflakes som jag smular lite uppblött i lite vatten samt fil ibland. Hackad äggula samt keso gillar dom också! Har köpt undulatfrö, men det har dom ätit dåligt än så länge av, blir nog när dom växt till sig lite mer.
Lycka till med dina!
Kram Erica

http://www.123minsida.se/erica2

 
yvonne

yvonne

11 september 2009 08:51

Å va söta kycklingar
Hoppas allt är bra med dig,här rullar det på som vanligt med oss & alla marsvinen
Nu har även lilla valpen Berta flyttat in här så det är full rulle här.
Ha en fortsatt trevlig dag/yvonne

http://goamarsvin.dinstudio.se

 
Mikaela

Mikaela

11 september 2009 17:07

snyggt!!! måste jag skriva föresten jag vet en hemlis
Läs om varför Blondinbella byte hår färg från blond till brunnet http://experienceno1.blogspot.com/2009/09/dafor-byte-blondinbella-har-farg.html

http://experienceno1.blogspot.com

 
Linda

Linda

12 september 2009 15:39

Dem är jätte söta! Tråkigt att hon övergav dem:(
Vi har inte så jätte kallt på vintern 10-15 minus grader. Men det brukar blåsa en del så det känns ofta kyligare än det är. Ska bygga mig ett litet hönshus till våren :) Blir bara mer sugen när jag ser dina bilder!

http://icelinda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards