Alla inlägg under september 2009

Av Lena - 17 september 2009 22:07


Om du vaknar upp och ser ut så här, GÅ INTE TILL JOBBET!


  


Av Lena - 17 september 2009 20:49

den lilla boden  

Av Lena - 17 september 2009 19:04


Helt underbar!!!!

Lyssna och njut = )


Av Lena - 17 september 2009 18:26


Japansk synundersökning!

 

I Sverige har vi våran gamla hederliga bokstavstavla, med stora bokstäver överst, som blir mindre och mindre.


 I Japan har dom den här kontrollen. Titta noga på bilden, om du inte ser vad som står, dra i yttre ögonvråarna så att du får sneda ögon (som en asiat).


Fortsätt dra tills dom nästan är stängda.


Kan du läsa vad som står då ?


I så fall har du bra syn !!
  

Av Lena - 17 september 2009 05:46


Go´morgon alla pigga o glada!


I dag börjar jag tidigt på jobbet!

Det innebär också att jag får gå hem tidigt = )

Trevligt, trevligt!


Kyligt och fuktigt ute nu på morgonen, känns verkligen att hösten är här!


Jag försöker vänja mig vid mitt korta hår, det var ett tag sedan jag hade så här kort = )

Men, det brukar ju ordna sig = )


Ha en skön torsdag!


Kom i håg: i morgon är det FREDAG!!!!!!!!


Kram Lena

morning benjamin  

Av Lena - 16 september 2009 21:32


Efter en lång och stressig dag är det dags att inta viloläge!


Först jobb hela dagen, sedan klipptid och efter det tog jag bilen hem och hämtade Clara för dom hade fotbollsmatch på IP = )))

Där skulle jag och en annan trevlig mamma ha caféterian = )))


Allt har gått bra, men det var några stressiga stunder = )))


Klipptid!? Ja, håret har blivit en aning kortare kan jag säga = ))))

Slut med tofs i håret, alldeles för kort för att kunna sättas upp = ))))))


Nu är det dags att vila  = )


Puss o kram!


/ Lena


Det dröjer innan jag kan ha håret så här = )))))

Lena  


Av Lena - 16 september 2009 06:11

Tidigt uppe = )


Clara och jag är dom som är uppe tidigt i dag!

Dom andra har lite sovmorgon = )))


Blir lite te till frukost i dessa förkylningstider = )


Ha en underbar dag!


Kram Lena

morgon  

Av Lena - 15 september 2009 21:54


Dags att hoppa i säng  = )))

Sov gott!


Kram Lena

god natt  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards