Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Nu är den verkligen här..............

Av Lena - 5 oktober 2009 18:53


hösten alltså = )


I kväll har jag slängt alla blommor som jag haft ute = )

Ställt undan krukor etc....


Studsmattan åker in vilken dag som helst, mopeden likaså = (

Varför ska det behöva vara höst och vinter!?

Alldeles för kallt och mörkt för min smak!

Jag vill ha värme och ljus = )


Måste göra en att göra lista på allt som måste göras innan snön lägger sig!

Det är en del måsten faktikst = )


Ha en skön höstkväll och tänd många levande ljus = )


Kram Lena


TÄVLING


  



 
 
pillan

pillan

5 oktober 2009 20:19

ja nu är den verkligen här ...kallt och blåsigt

http://www.pillans.se

 
Teija

Teija

5 oktober 2009 20:34

Det är just det som är modellen på hösten, tända ljus och ha mys!
Hoppas du har det bra, kramisar

http://varannandag.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

5 oktober 2009 21:03

Hej Lena!
Jag vill gärna vara med i din tävling.Så här kommer en kommentar.Om jag vinner så väljer jag dom gröna örhängerna.Ja det är en del som ska plockas undan innan snön kommer.Här är oxå stutsmattan kvar ute.Ljusen är tända här,så mysigt.Har nyss tittat på Fagerviken på Tv:en.
Ha en fortsatt skön kväll!
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

5 oktober 2009 21:40

1. Höst och vinter= myyys-inte sååå himla klibbigt å svettigt!
2. meningen med höst och vinter är (för de tokstållar som gillar sommarhetta) till för att ni ska kunna uppskatta den klibbiga svettvärme och äckliga insekter som sommaren för med sig.
3. Ljus och värme kommer av stearin- och värmeljus och/eller eld i spisen o.dyl
4. Kram till dej och hoppas veckan blir bra ;)

http://www.loosergirl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards