Alla inlägg under oktober 2009

Av Lena - 24 oktober 2009 15:12


Hoppas att trubaduren som kommer i kväll kan denna sång!!!!!!!!!!!!



Av Lena - 24 oktober 2009 09:26

Så himla bra!!!!!!


Ni som inte har sett Lasse: Gå och se honom!!!!

Hur rolig som helst = )))))



Av Lena - 24 oktober 2009 08:31


Lördag i dag och det känns helt okej i kroppen = )


I kväll är det fotbollsavslutning med trubadur och mat = )

Himla trevligt!


Vi ska till IP på förmiddagen  och hjälpa till att föbereda kvällens mat.


Annars är det inget inplanerat denna regninga dag = )))


Älgjakten pågår för fullt i skogarna runt omkring, hörde flera jakthundar nu på morgonen när jag var ut med våra hundar = )))


Hoppas ni får en skön dag!


Kram Lena


morgon1  

Bloppis-annons
Av Lena - 23 oktober 2009 23:05

Silversmycken i äkta sterling silver.


Halssmycke i äkta silver med 2 hjärtan i olika storlekar.

350 kr

  



Hjärtörhängen helt i äkta silver.

Ca. 1,5x2,0 cm 

250 kr

  


Fler smycken finns på:


den lilla boden  



Välkommen in och kika runt på alla smycken = )))


// Lena

Smycken, Säljes - Sandviken (Gävleborgs län)
Pris:    350:-
Telefon:    070-2621289
Av Lena - 23 oktober 2009 14:56


I dag hann jag inte mer än släppa ut hönorna så kom en rovfågel och dödade en höna!!!!!


Den måste ha suttit och lurat där jag inte såg den!

Jag hann inte långt förrän det var oväsen i hönsgården.


Hönan levde när jag hittade henne. Såg inga yttre skador på henne, men hon dog i min famn = (


F-n för rovfåglar!!!


Ha en fortsatt skön fredag!


Kram Lena


  





Av Lena - 23 oktober 2009 11:37


Har blivit halsband i Rosa Bandet-tema här idag = )


Rosa sötvattenpärlor på wire, ängel och "hope"berlock (metall).

Halsbandet är ca 46 cm långt!

Färg på ängelns kjol kan fås efter önskemål.

Halsbandet kostar 200 kronor. 10 kronor från varje halsband går oavkortat till Rosa bandet-insamlingen.

 


Ängel och "hope"berlock (metall) på äkta silverhalsband.

Halsbandet är ca 45 cm långt!

Färg på ängelns kjol kan fås efter önskemål.

Halsbandet kostar 250 kronor. 10 kronor från varje halsband går oavkortat till Rosa bandet-insamlingen.


  

Av Lena - 23 oktober 2009 09:36


Hemma och sjuk i dag = (

Ont i magen och mår illa!

Började redan i går kväll och har suttit i hela natten.


Haft lite sovmorgon nu, men ska ta mig i kragen och försöka få något gjort här hemma = )


Men trots det är det faktiskt FREDAG!!!!!!!!!!!


Härligt!


Äntligen helg = ))))))))


Ha en underbar dag!


Kram Lena


fredag  

  


Av Lena - 22 oktober 2009 20:53


I går när vi hade internet- och telefonavbrott passade jag på att göra dessa torgvantar i melerat garn:


  


I kväll har jag gjort ängelsmycken i 2 nya färger:


Vita och röda änglar, lite julstämning över det hela = )


    


Ha en skön kväll!


Kram Lena





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards