Alla inlägg under oktober 2009

Av Lena - 7 oktober 2009 06:51


Hua vilken natt!


Tokblåst, spöregn och mensvärk!!!

Kan det bli värre?


Nu ska jag alldeles strax skjutsa Clara till bussen, sedan bär det av till jobbet!


Hoppas på en fin dag!

Kan knappast finnas nåt regn kvar i himlen = ))


Kram Lena


  

'

Av Lena - 6 oktober 2009 20:39


I dag har jag fått beställningar på torgvantar!

Hade tänkt börja sticka i morgon, men ivrig som man är har jag redan börjat!!!!!


Så himla kul!

Hoppas du blir nöjd = )))))


Hoppas att det trillar in fler vant/möss beställningar!

Dessutom hoppas jag på massor av smyckesbeställningar nu när det snart vankas JUL!!!!!!!


Beställ era julklappar från mig = ))))))))))

 

denlillaboden

 

smycken  

 

Nej, nu måste jag sticka lite till!!!!


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena


torgvantar  

Av Lena - 6 oktober 2009 08:09


I dag är det sovmorgon som gäller= )

Jobbar sent!


I dag är det kallt ute!

Fortfarande alldeles vitt ute av natten frost och det är -4 grader kallt ute!

Brrrr...

Inte min melodi direkt!

Solen skiner dock och det ser väldigt vackert ut = )))))

Alltid något!


Hoppas ni alla får en underbar tisdag!!!


Kram Lena


TÄVLING


  

Av Lena - 5 oktober 2009 18:53


hösten alltså = )


I kväll har jag slängt alla blommor som jag haft ute = )

Ställt undan krukor etc....


Studsmattan åker in vilken dag som helst, mopeden likaså = (

Varför ska det behöva vara höst och vinter!?

Alldeles för kallt och mörkt för min smak!

Jag vill ha värme och ljus = )


Måste göra en att göra lista på allt som måste göras innan snön lägger sig!

Det är en del måsten faktikst = )


Ha en skön höstkväll och tänd många levande ljus = )


Kram Lena


TÄVLING


  



Av Lena - 5 oktober 2009 06:12


Sitter på jobbet och väntar på att jag ska börja jobba = )))


Börjar tidig, men då får jag ju åka hem skapligt tidigt också = )


Ny vecka och nya friska tag!

Öm i händerna efter helgens silversmide, men jag ska inte gnälla! Det är himla roligt att smida = )))))


Hoppas att jag har lite ork så jag orkar städa när jag kommer hem i dag!

Det är ett ont måste!!!


Ha en toppenskön måndag!


Kram Lena


morgon  

Av Lena - 4 oktober 2009 21:50


Vilken härlig film = )))


  

Av Lena - 4 oktober 2009 18:08


Så har hela denna helg gått i silvret´s tecken = ))))


Rolig kurs och jag ser redan fram emot kommande helg då vi fortsätter = ))))))


Detta gjorde jag i dag på kursen:


      



Hoppas ni får en skön avslutning på denna helg = )


Kram Lena


TÄVLING!!!!!!


Av Lena - 4 oktober 2009 08:08


God morgon =)


Regnet öser ner, men jag är glad att det inte är snö!!


Nu är det frukost som gäller, sedan iväg på silversmideskurs!

Vad ska jag göra för smycken i dag!?

Kanske små hjärtan i plåt som kan bli örhängen = )


Vi får se!


Det blir många timmar med skapande i alla fall!


Ha en bra söndag!


Kram Lena


award nalle  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards