Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Småfåglar och annat!

Av Lena - 29 januari 2010 11:14

Eftersom jag är hemma från jobbet även i dag kan jag fira in helgen lite tidigare än vanligt!

Nice = )


När jag äntligen känner mig kvitt från magsjuka får jag mens i stället = (

När ska man få vila?

Jaja, finns dom som har det värre, så det är väl inget att gnälla över = )


Otroligt vackert väder ute, solen skiner och det har kommit massor med nysnö!

Lite kallt dock för min kropp = ))))


Småfåglarna är här och mumsar nötter och talgbollar = )

Just nu är det Fam.Talgoxe som är här på kalas = )

Stefan ligger och funderar på var Fam.Blåmes har tagit vägen!

Dom var här i går, men kanske var det för att dom hade friluftsdag då????

Kanske kommer dom lite senare!?


Ha en underbar fredag!


Kram Lena


  

 
 
Hönsmammann

Hönsmammann

29 januari 2010 12:38

Vilken fantastisk bild.

http://annorlunda-a.blogspot.com

 
Ulrica

Ulrica

29 januari 2010 12:46

När jag har min mens så beter sig min mage alltid som om den protesterar högljutt! Kan knappt äta nåt utan att den vänder sig ut och in! Så det där hänger nog ihop känns det som....inatt har jag suttit och tittat ut på månen ett tag, en timme tror jag att jag var uppe så idag känns magen helt tom...
Skönt du är bättre iaf! Ha en jättego fredag och en superhelg! Det tänker vi ha :O)

http://www.lyckeboet.dinstudio.se

 
Lisa

Lisa

29 januari 2010 23:51

Hihi det där med att nån har det värre känner jag igen från nånstans. ;)
Bättre eller sämre vad man än sa minns jag att det var! ;)
Men du man FÅR gnälla så det så!! Mår man dåligt så mår man och så kan man behöva få lite trösteord.

Stackare som har mens och magsjuka omvartannat. Du blir snart lika gammal som jag och då slipper man åtminstone det första ;) Alltid en fördel med att bli "gammal" ;)

http://www.mountainvalley-dogs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 november 2023 12:41

Hej, alla fina älskvärda människor 💕   Vill passa på att tacka för all respons jag fått efter mitt tråkiga sjukdombesked🌸   Tack för allt!  Tack för gillningar, kommentarer, delningar, blommor & presenter 🎁     ...

Av Lena - 3 november 2023 07:33

    Hej alla fina💕 Som många redan vet har jag drabbats av metastaser i bland annat hjärnan 😕   Jag kommer absolut inte lägga ner min smyckesgtillverkning eller sluta sälja vackra kimonos. Utan detta blir min terapi här h...

Av Lena - 2 november 2023 15:30


  Har idag varit till Onkologen & på torsdag nästa vecka startar jag min immunterapi/kriget mot metastaserna💪🏻 Jag har metastaser i hjärnan/hjärnhinnorna,levern,lungorna samt i buken.Startade med kortison i lördags för att minska...

Av Lena - 30 september 2023 11:04


  Nu har vi ägg till salu igen!   Det finns: 3 st förpackningar med 10 ägg för 40 kr/st 1 st förpackningar med 12 ägg för 50 kr/st 0 st förpackningar med 15 ägg för 60 kr/st   Hör av er om ni är intresserade! Först till kvarnӾ...

Av Lena - 27 augusti 2023 06:25

I dag är sista chansen att fynda på vår loppis🌸 Vi har öppet kl 11-16 sedan stänger vi loppisen för i år!   Finns massor med fina saker att fynda.   Österbogatan 8, Årsunda    Varmt välkomna!    Kram Lena 💕     ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards