Alla inlägg under januari 2010

Av Lena - 22 januari 2010 22:12

Jag är med i en härlig tävling = ))

Vinsterna ser du på bilden nedan!


Klicka på bilden så kommer du direkt till tävlingen = )


  


Var med du också!

Lycka till!


Kram Lena

Av Lena - 22 januari 2010 15:44


Äntligen är helgen här = )))


Så skönt!


I dag ska jag sätta ihop lite kaniner med förhoppningar att det blir flera kullar kaninungar om ca en månad!

Det blir 3 kullar med gotlandskaniner och 1 kull lejonhuvade = )


Hinner jag ska det sättas i hop marsvin också = )

Det blir 2 lunkaryahonor som får flytta ihop med en lunkaryahane!

Det tar ca 70 dagar innan dessa marsvinsbebisar föds = )

Ev. blir det två kullar till med rexbebisar (marsvin) också!


Så alla ni som är intresserade av dessa bebisar får höra av Er!


I kväll blir det taco´s och vin = )

Myskväll med familjen = )))))


Ha en skön fortsättning på denna fredag!


Kram Lena


    



Av Lena - 22 januari 2010 06:03


Så skönt att fredagen äntligen är här = )


I dag har vår avd. på jobbet planering,  då tar dom andra avd hand om våra barn och vi får planera hela dagen!


Vi får bestämma själva vilken tid vi börjar, så vi startar 6.30 i dag och då kommer man ju hem i skaplig tid!

Skönt på en fredag!!!


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sticka i väg till jobbet!


Ha en skön start på denna fredag!


PS. Passar på att gratulera min syster som fyller år i dag!!!


Kram Lena


  

Av Lena - 21 januari 2010 20:01


Så har nästan hela torsdagen gått och i morgon är det äntligen FREDAG = )))

Skönt med helg!


Eftermiddagen och kvällen har ägnats åt disk och tvätt samt motion = )


Min dos av motion blev:

 

2 mil motionscykel

 

40 situps

 

20 armhävningar

 

Typ det vanliga = )))

 

Måste erkänna att jag totalt glömt bort min stackars Pilatesboll som ligger platt i garderoben = (

Jag pratade ju så stort om att jag skulle plocka fram den i helgen som var, men nu måste jag nog damma av den denna helg i stället= ))))


Så här långt har jag klarat mig från magsjuka, peppar, peppar (vitpepparkorn)!


Ha en fortsatt skön torsdagskväll!


TÄVLING!!!!!


Kram Lena


  

Av Lena - 21 januari 2010 12:37


På jobbet går det magsjuka för fullt = ((((


Både barn och personal har insjuknat!


Har nu laddat med vitpepparkorn i magen så jag hoppas innerligt att jag slipper insjukna = )))


Sitter nu på min rast och skriver lite samt dricker kaffe = )

Snart ska jag ut och leka i snön!


Ha en fortsatt skön torsdag!


Kram Lena

  

Av Lena - 20 januari 2010 21:54


Motion har det blivit nu på kvällskvisten:


Motionscykel 2 mil

 

Sit-ups 40 st

 

Armhävningar 20 st

 

  


 

Nu går jag och lägger mig!

 

Puss o go´natt!

 

Kram Lena

Av Lena - 20 januari 2010 18:23


Nej, jag ska inte ha tvillingar = )


Däremot kommer många djurbebisar att födas i vår här på Nygård´s!


Nu är det dags att planera för kaninungar här på Nygårds!


Tänker sätta i hop några par nu till helgen!


Lutar åt att jag parar mina 3 gotlandskaninhonor samt 1 lejonhuvad hona!


Kaninungarna blir då leveransklara i slutet av april-09!


Ev. kommer jag att sätta i hop mina 2 lunkaryahonor (marsvin) med en snygg hane inom en snar framtid!


Senare i vår kommer dessutom alla små underbara kycklingar och ällingar ; )))


Kram Lena


  


    


Ha en fortsatt skön kväll = ))


Kram Lena



Av Lena - 20 januari 2010 07:49


Veckan rullar på och det är redan onsdag = )


Känner mig så där i dag = (

Lite ont i halsen och huvudvärk.

Kanske är det en förkylning på G, vi får se.


Dags att dricka upp kaffet och sedan köra mot jobbet  = )))


Ha en skön onsdag!


Kram Lena


  




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards