Alla inlägg under januari 2010

Av Lena - 13 januari 2010 18:51


Så där!

Då har jag kommit hem från jobbet och hunnit äta middag = )


Kändes som en lång dag på jobbet vilket nog var resultatet av att jag åkte dit en timme för tidigt = ))))

Pucko Lena!!


I kväll är det träningsfritt för min del, däremot har tjejerna fotbollsträning i kväll!


Jag tänker ligga i soffan och lyssna på elden i kakelugnarna  i stället = ))))

Även vedspisen i köket ska få göra sitt = ))))


TÄVLING!


Har en envis huvudvärk som inte vill släppa trots Ipren = (


Ha en fortsatt skön kväll!


Kram Lena


  

Av Lena - 13 januari 2010 07:33


Kom för en liten stund sedan till jobbet i tron om att jag började 7.30


Strax efter mig kommer min kollega!!


Det visar sig att jag är på jobbet en timme för tidigt!!!

Hur kul är det på en skala?

Så nu har jag en timmes kvalitetstid här vid datorn = ))))))


Har börjat 8.30 på onsdagar i ett halvår ändå tar jag fel på tiden!

Är jag förvirrad?

Kanske är det hjärnan som är på viloläge på grund av denna otäcka kyla= )


Nu på morgonen var det - 19 grader!!!!!


Ha en skön onsdag!


Kram Lena


  

Av Lena - 12 januari 2010 21:12


Go´kväll alla glada!


Här spenderas kvällen som vanligt!


Motion för mig:


2 mil cykel


40 situps


20 armhävningar


Måste köpa mig en ny mp3 eftersom det är hopplöst glapp i den jag har!

Vägrar cykla utan musik i mina öron = )))


  


Nu skulle jag vilja ha Er hjälp = )

Jag har en Pilatesboll i min garderob (utan luft). Köpte den lite förhastat för kanske 2 år sedan och har aldrig använt den, tyvärr!

Har någon av Er bra tips och idéer till träning med Pilatesboll?


  



Nu till mina galna barn = )))))

Gå gärna in på min dotter Hannah`s blogg och läs hennes konversation med sin bror idag = )))))))

Det är mina barn i ett nötskal!

Undrar vem dom brås på = ))))))))


Dags för te!


Kram Lena


Av Lena - 12 januari 2010 19:32


Så skön röst!



Av Lena - 12 januari 2010 05:51

Tidig morgon !


Har precis blivit skjutsad till jobbet av Stefan eftersom hans bil inte startar!

Börjar tröttna rejält på denna vinter och kylan!


I dag börjar jag som sagt tidigt och får därmed gå hem i skaplig tid = )

Skönt!


TÄVLING!


Ha nu en skön tisdag!


Kram Lena


  

Av Lena - 11 januari 2010 20:36


Så har denna måndag gått = )


Jag har bakat matbröd på kvällskvisten!

4 st matbröd blev det.


  


Har även hunnit med ett träningspass:


Motionscykel 2 mil

 

Sit-ups 40 st

 

Armhävningar 20 st

 

  

 


Nu ska jag bara ta det lugnt tills kudden ropar = ))))

 

Ha en skön kväll!

 

Kram Lena

Av Lena - 11 januari 2010 08:39

Måndag idag, vilket innebär vägning!



Vågen visade i morse  + 0,7 kg!!!!


Sammanlagt -3,1 kg = )


Står och stampar på samma vikt flera veckor i rad.

I bland lite plus och i bland lite minus!!!

Nu måste jag skärpa mig!!!!!!!!

 

Stefan´s bil tycker det är för kallt i dag och strejkar!

Om det kunde bli lite mildare någon gång!!!!


Ha en underbar måndag!


Kram Lena


  

Av Lena - 10 januari 2010 20:56

Min motion i kväll:

 

Motionscykel 2 mil

 

Sit-ups 40 st

 

Armhävningar 20 st

 

Så härligt = )

 

  



TÄVLING!!!!

 

Nu dags för Damernas detektivbyrå = ))))

Underbar serie!

 

  

 

 

Puss o kram!

 

// Lena


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Skapa flashcards