Alla inlägg under januari 2010

Av Lena - 5 januari 2010 20:11


Julgardinerna i köket är ett minne blott =0 )

Dock har tomtarna inte hoppat ner i kartongerna än, men det får vänta till i morgon!


  


På torsdag börjar jag jobbaigen och vardagen är åter funnen = )


Vi har en kall kväll här på Nygård´s!

Det är - 27 grader kallt ute, vedspisen i köket går för högtryck och kakelugnarna är varma sedan lunch ungefär = 0 )

Otroligt vilken värme kakelugnar ger = )


  


Ha en fortsatt trevlig trettondagsafton = )


Kram Lena


Av Lena - 5 januari 2010 09:44

I dag åker mina julgrejor ner i kartongerna igen!

Allt utom adventsljustakar och stjärnor som får lysa upp i fönstren en vecka till =)


Ska bli skönt att få städa lite!


Har ni redan städat bort julen?


Kallt har vi i dag också!

Natten bjöd på -22 grader kallt och nu är det -21 grader kallt!


Kom våren, du är så välkommen= )))))


Ha en underbar trettondagsafton!


Kram Lena


  

Av Lena - 4 januari 2010 21:58


Dagen har rullat på utan större händelser = )))


Ledig i morgon också, så skönt att ta det lugnt en dag till!


Tack för alla snälla ord ang min viktminskning!

Behöver verkligen allt stöd i världen = )

Skönt att att det trillar av lite för varje gång jag väger mig och att jag trots jul och nyår inte gått upp i vikt utan hållt mig bra dessa veckor = )


Ta hand om varandra!

Sov gott!


Kram Lena


  

Av Lena - 4 januari 2010 10:21


Så, nu har jag vägt mig!

Tänkte ju inte väga mig förrän nästa måndag,men gjorde det redan i dag!



Vågen visade i morse  - 0,8 kg!!!!


Sammanlagt -3,8 kg = )


Gått skapligt dessa veckor trots jul och nyår = ))))))


Ha en underbar måndag!


Kram Lena


  

Av Lena - 3 januari 2010 18:38


Nu vill jag att alla ni som varit på Cypern kommer med tips på utflykter på Cypern = )))


  


Tips till  roliga och härliga äventyr!!!


Vill se så mycket som möjligt på vår resa i sommar, så nu kära vänner är det bara att tänka till och skriva ner till mig= )


Kram Lena


      



Av Lena - 3 januari 2010 12:02


I dag kommer det inge snö!?

I stället har det blivit lite kallare!


Det blir en lugn dag i dag!

Skidor på TV:n och lite plock här hemma!


Vad ska ni andra göra denna söndag?


Ha en underbar dag!


Kram Lena


  

Av Lena - 2 januari 2010 21:57


Nu är det dags att se kommissarie Lewis = )

Spännande!


  


Kram Lena

Av Lena - 2 januari 2010 16:00


Tur att vi har traktor = )


Här har det kräksnöat konstant det senaste dygnet!

Hur ska detta sluta?

Än så länge tar vi oss fram i alla fall!


Mysigt med snö, men nu får det räcka = )))


Dagen har varit lugn i övrigt!

Tittat på skidor på TV:n, tvättat och gjort lite örhängen = )

Så har dagen sett ut här!


Ha en fortsatt trevlig lördag!


Kram Lena


    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards